
d":pfxwynyg said:Zijn er foto's van het uiteindelijke resultaat? Cool project. Ik zou er een maken met een 50" flatscreen erin! Dan heb je ook echt iets extra's.
nicke36":h961775q said:Cab is ondertussen weer verkocht, next...

De kraylix is verkocht