Ja, een beetje compensatie voor de vlakke lcd. Ik heb er een glasplaat voor zitten, dat stond toch ook iets beter. Ik heb meerdere kastjes gemaakt met een echte crt maar nu wilde ik het mezelf wat makkelijker makenAkuma2000 said:Cool ontwerp! Ook tof gedaan met de monitor bezel met CRT "rondingen"![]()