What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laser Snij service

Met de hulp van Omar uit het buitenland enkele PCB's afgemeten en een ontwerp van een behuizing voor gemaakt.
Nu kunnen de volgende PCB's ook mooi worden opgeslagen :)

Irem_M72_2.jpg

Midway_T-Unit_1.jpg

Midway_T-Unit_NBA_2.jpg

Midway_Wolf_Unit_1.jpg

Midway_Y-unit_2.jpg

Sega_ST-V_1.jpg

Sega_System_16.jpg

Hoi

Kijk toch eens wat een prachtige marquee dankzij Akuma2000 / Freddy :D
In record tijd had ik het in huis. Ik had gekozen om het zelf te verlijmen en was blij verrast dat de posities van de letters al keurig voor gegraveerd was zodat het goed positioneren een eitje was. Super!

40477424353_9a65767f07_b.jpg

Ik ben een Nintendo Bartop aan het maken naar een voorbeeld van internet. Niet origineel, maar ik had zin in een klein kastje bouwen als snel 'tussendoortje'. Als er interesse in is, zal ik er wel foto's van plaatsen als hij klaar is. Hij is al een heel eind :-)
groeten
Marco

Zoals gezegd, de Nintendo Bartop heb ik ergens op internet gezien. Dus niet origineel maar ik vind hem gewoon leuk :-)

Work in progress : de bezel moet ik nog vastzetten en uiteraard het control panel moet ik nog helemaal aan beginnen. De subwoofer zit er al in en de andere speakers ook.

EDIT : ik moet het misschien even ergens anders plaatsen, ik wil niet het topic van Freddy kapen (van wie ik de prachtige marquee heb :dance: )
47396329892_038755fa71_b.jpg

Akuma2000 said:
Cool ontwerp! Ook tof gedaan met de monitor bezel met CRT "rondingen" :)
Ja, een beetje compensatie voor de vlakke lcd. Ik heb er een glasplaat voor zitten, dat stond toch ook iets beter. Ik heb meerdere kastjes gemaakt met een echte crt maar nu wilde ik het mezelf wat makkelijker maken

Eem korte update: na wat andere projecten heb ik vandaag deze weer verder opgepakt. Nu alleen nog de bedrading en de retropie :dance:
cf985ed42e8a7f4465e4dc85934b6586.jpg

bb28105fcf5dc825cc3991dfb49f3431.jpg

61217f4f1c56589c5943780944fec0ae.jpg

Nog steeds bijzonder blij met de mooie laser-marquee!

Mooi kastje!!! De control panel kan je ook "los" gebruiken? dus gewoon op de bank zitten en aansluiten op de TV?

Back