What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kut PS-IO

waiwainl

Administrator
Staff member
Messages
2,026
Reaction score
6
Location
The Netherlands
<baal mode on>
Godverdomme wat ik heb toch een hekel aan ps-io.com - werkelijk nog sneller uitverkocht dan welk ander hobby project.
Nog meer balen dat caps lock day al voorbij is. :evil:
<baal mode off>
 
De site is idd zwaar klote en traag...
Maar de order was toch geruime tijd open, kon om 16.45 nog gewoon bestellen. Iets na 17.00 kwam er een melding dat er geen meer waren.
 
Duurde effe voordat de add cart knop verscheen in de /store link, als je echter de link in de e-mail klikte kon je em wel bestellen.. weet niet of dit toeval of opzet was.
 
ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen 8-)
 
K405":1c2gv6hc said:
ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen 8-)

Ey, ik heb er misschien toch nog een voor je :mrgreen: laat het morgen weten.. (meerder browsers gebruikt, van verschillende ip adressen, kans bestaat dat ik er nog eentje in een cart heb zitten.)
 
K405":1pxtvito said:
K405":1pxtvito said:
ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen 8-)

Ey, ik heb er misschien toch nog een voor je :mrgreen: laat het morgen weten.. (meerder browsers gebruikt, van verschillende ip adressen, kans bestaat dat ik er nog eentje in een cart heb zitten.)

Dat zou top zijn :)
 
Is dit een soort nieuwe verkoopmethode of zo? Is ook vooral bij dit soort projecten. Weird!
 
waiwainl":3ar014jb said:
K405":3ar014jb said:
K405":3ar014jb said:
ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen 8-)

Ey, ik heb er misschien toch nog een voor je :mrgreen: laat het morgen weten.. (meerder browsers gebruikt, van verschillende ip adressen, kans bestaat dat ik er nog eentje in een cart heb zitten.)

Dat zou top zijn :)

Sorry man,

"Sorry, we do not have enough "PSIO Cartridge" in stock to fulfill your order right now. Please try again in 30 minutes or edit your cart and try again. We apologise for any inconvenience caused."

Hij zit wel in m'n mandje maar kan niet uitchecken helaas. Ik blijf het proberen vandaag.
 
K405":u11wv2i7 said:
Sorry man,

"Sorry, we do not have enough "PSIO Cartridge" in stock to fulfill your order right now. Please try again in 30 minutes or edit your cart and try again. We apologise for any inconvenience caused."

Hij zit wel in m'n mandje maar kan niet uitchecken helaas. Ik blijf het proberen vandaag.

Thanks! Volgende keer ga ik het weer proberen :think:
 
Is het bij massaproductie niet zo dat hogere order quantity = lagere prijs per unit = meer winst voor de maker/verkoper? Waarom doen dit soort projecten altijd van die kleine batches...
 
Muf":2r422y5i said:
Is het bij massaproductie niet zo dat hogere order quantity = lagere prijs per unit = meer winst voor de maker/verkoper? Waarom doen dit soort projecten altijd van die kleine batches...

Omdat je vooruit moet betalen (productie kosten)
Het geld wat ontvangen wordt uit verkoop wordt dan weer ingezet voor volgende batch.
Blijft hobby project t is niet Sony die dit verkoopt.
 
waiwainl":1dxx8stv said:
K405":1dxx8stv said:
Sorry man,

"Sorry, we do not have enough "PSIO Cartridge" in stock to fulfill your order right now. Please try again in 30 minutes or edit your cart and try again. We apologise for any inconvenience caused."

Hij zit wel in m'n mandje maar kan niet uitchecken helaas. Ik blijf het proberen vandaag.

Thanks! Volgende keer ga ik het weer proberen :think:

Misschien dit iets?
http://www.arcade-projects.com/forums/i ... ing-board/
 
Back
Top