Cageman":2ujlgbet said:Een kwartier is niet echt heel lang vind ik![]()
K405":1c2gv6hc said:ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen![]()
:mrgreen:PascalP":3cxzkxz5 said:Cageman":3cxzkxz5 said:Een kwartier is niet echt heel lang vind ik![]()
Order startte om 16.00![]()
K405":1pxtvito said:K405":1pxtvito said:ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen![]()
Ey, ik heb er misschien toch nog een voor je :mrgreen: laat het morgen weten.. (meerder browsers gebruikt, van verschillende ip adressen, kans bestaat dat ik er nog eentje in een cart heb zitten.)
waiwainl":3ar014jb said:K405":3ar014jb said:K405":3ar014jb said:ik had er gewoon meer dan 1 moeten bestellen.. suf.. had ook geen CC op zak.. CC van collega mogen lenen![]()
Ey, ik heb er misschien toch nog een voor je :mrgreen: laat het morgen weten.. (meerder browsers gebruikt, van verschillende ip adressen, kans bestaat dat ik er nog eentje in een cart heb zitten.)
Dat zou top zijn![]()
K405":u11wv2i7 said:Sorry man,
"Sorry, we do not have enough "PSIO Cartridge" in stock to fulfill your order right now. Please try again in 30 minutes or edit your cart and try again. We apologise for any inconvenience caused."
Hij zit wel in m'n mandje maar kan niet uitchecken helaas. Ik blijf het proberen vandaag.
Muf":2r422y5i said:Is het bij massaproductie niet zo dat hogere order quantity = lagere prijs per unit = meer winst voor de maker/verkoper? Waarom doen dit soort projecten altijd van die kleine batches...
waiwainl":1dxx8stv said:K405":1dxx8stv said:Sorry man,
"Sorry, we do not have enough "PSIO Cartridge" in stock to fulfill your order right now. Please try again in 30 minutes or edit your cart and try again. We apologise for any inconvenience caused."
Hij zit wel in m'n mandje maar kan niet uitchecken helaas. Ik blijf het proberen vandaag.
Thanks! Volgende keer ga ik het weer proberen :think: