What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Loop al heel de avond te k*tten met mn nieuwe System 256.
Heb alles aangesloten, en zie tekken op t beeld en heb geluid.
Enige probleem is dat ik t beeld niet goed krijg. Blijft maar scrollen. Ik heb hem in de Blast City zitten, die kan alle frequenties aan (15-24-31).
Ik heb de monitor al op alle herzen geprobeerd, en met de manual erbij de system 256 ook al op alle mogelijke standen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Iemand suggesties?

Blijft rollen zeg je? Je Blast is manual tri-sync niet? Heb je al de V-Hold en H-Hold pots van je monitor geprobeerd?

goatboy":c6b3geig said:
Blijft rollen zeg je? Je Blast is manual tri-sync niet? Heb je al de V-Hold en H-Hold pots van je monitor geprobeerd?

ja ik moet manual tri-syncen.
Als t de post zijn onder t control panel dan heb ik ze geprobeerd, als ze ergens anders zitten, dan niet ^^

net gechecked, ik heb alleen H.size , H.position en V.size , V.position
Geen hold knopjes, maar dat zou dus zeker het euvel kunnen zijn.

Ik heb de achterkant open, en ik zie een stuk of 25 pots... Met cryptische omschrijvingen ^^

Normaal geen problemen met je blast? Blijft het scherm verticaal rollen? snel of langzaam?

Als het langzaam rolt, en je krijgt het niet stabiel, dan kan er ook iets mis zijn met de video output van de 256. Heb hier ook wat PCBs met dat euvel..

Cageman":2bvf43ac said:
Normaal geen problemen met je blast? Blijft het scherm verticaal rollen? snel of langzaam?

Als het langzaam rolt, en je krijgt het niet stabiel, dan kan er ook iets mis zijn met de video output van de 256. Heb hier ook wat PCBs met dat euvel..

Tja, wat is langzaam...
Ik kan wel tekken 5 herkennen, maar gaat redelijk snel.
Ik wilde in een JVS cab proberen maar heb nog geen verloopje zodat de psu past op de system 256.
Blast geeft nooit problemen tot nogtoe.

Ik zal er eens een naomi inhangen, kijken wat die doet

Duidelijk probleem van de V sync, je moet echt ergens een pot zien te vinden met V sync / V hold, daarna weet je pas of het iets anders is. Moet er zitten, dus goed zoeken ;) Succes!

He Jig, ik had hetzelfde met men 246. Lag uiteindelijk toch aan een jumper instelling op de voorkant.... weet niet of de 256 die ook heeft :)

Heb ik al geprobeerd, 4 jumpers.
Ik zou m minimaal op 15k werkend moeten krijgen maar dat lukt ook niet

Er is net een wereld voor me opengegaan, m'n eerste Cave PCB: Espgaluda.

Ik had/heb niet zo heel veel tijd om het uitgebreid te checken vandaag, maar wat een VETTE shit is dit! ^^
Alleen de soundtrack al :mrgreen:
Ik ga hier wel aan kunnen wennen :mrgreen:

Gelijk even een art kitje gescoord van Espgaluda, die blijft er voorlopig wel even inzitten gok ik ...

Vette aanwinst! Heb Esp2 onderweg voor de X360 maar niks mooiers dan de originele hardware.
Erg gaaf, Jiggymf!

beste post om een nieuwe pagina mee te beginnen :D
vet!

jiggymf":dfz6dlp5 said:
Er is net een wereld voor me opengegaan, m'n eerste Cave PCB: Espgaluda.

Ik had/heb niet zo heel veel tijd om het uitgebreid te checken vandaag, maar wat een VETTE shit is dit! ^^
Alleen de soundtrack al :mrgreen:
Ik ga hier wel aan kunnen wennen :mrgreen:

En dan moet je, vermoed ik, het score-systeem nog ontdekken. Het wordt daarna alleen nog maar mooier.

Die Daytona staat straks in de weg ;-) kunnen allemaal tated cabs staan.

Enjoy man !

Nieuwe marquee's op de Cyberlead en de NAC gezet. Voor de NAC had ik al Espgaluda art bij Cave besteld die bij de pcb hoort. Voor de Cyberlead heb ik nog geen idee, ik denk dat daar System 256 voornamelijk in komt te draaien. Nog even brainstormen dus.

Die heb ik liggen maar die past niet kwa hoogte :p
En die cab gaat weg probably, ben nog aan t twijfelen.

En die wilde je zo graag. nu al uitgepeeld, of heeft dat met je nieuwe geloofsovertuiging te maken het Daytona-isme :-) :-P

Back