What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jamma Candy Cabinet Restoration (Chap)

Jesus dat meen je niet (verzendkosten), nou laat die vlieger maar zitten dan 😉
Irritant dat die cp zo lastig te vinden is voor een goede prijs.
Je zou toch denken dat ze veel voorkomen.

De shipping is mij net een tientje te duur 8)

Ik denk dat de beste optie is om een blanko 2L12B CP te kopen en dan bij APS wat repo artwork kopen. Zal in totaal 90 euro kosten?

ElPancho":28dj2d64 said:
Upopulated blank cp bij Akishop is 8,290Â¥ incl. overlay ex. shipping.

Weten jullie met welke service je het beste kan verzenden? (Ze zijn heel vaag over welke wat aanbied. Ik weet bv niet welke met track code is)

Ik kan kiezen uit:
SAL
Air Mail
Surface
EMS

(Sal is 2000yen, EMS 4600 en de andere twee 3050)

En is Akihabarashop betrouwbaar? Ik hoor dat het soms heel lang duurt voordat je je stuff krijgt.

Ken":12osg8fa said:
EMS is het best en snelst.

Helaas wel het duurste :P

Mijn voorkeur gaat wel naar een goedkopere optie als die ook betrouwbaar zijn. Wat langer wachten vind ik niet erg.

Heeft iemand ervaring met SAL?

Geen idee, ik gebruik altijd EMS omdat het een gewoon de beste optie is met track & trace en het is altijd binnen een paar dagen binnen. Dus ik zou zeggen Googleze!

Whahahahahaha we hadden niet anders verwacht skere chap, 😉

EMS= express mail service duurt 2 tot vier werkdagen voordat je bestelling arriveert
Sal= economy air, ik heb hier ooit 1 keer gebruik van gemaakt duurde toen een maand! Doe ik nooit meer voor dat geld :D

Verschil is 18 euro, you do the math :P

Maandje maar? Was de zending vast niet belast anders duurt t vaak 6-8 weken.
Als je geen geduld hebt is EMS de juiste keuze anders cheap shipping.

EMS is inderdaad het beste en het snelste, helaas soms wel één van de duurdere opties en de inklaringskosten liggen ook hoger bij PostNL (stelletje naaidozen!). SAL kan gruwelijk langzaam zijn en is daarom een heel stuk goedkoper...pakket gaat pas in een vliegtuig mee als er toevallig ruimte over is. Ik laat desondanks altijd alles vanuit Japan met EMS versturen want daarmee heb je zeer betrouwbare track & trace.
Een maand valt trouwens ook best mee, heb ooit iets vanuit de USA laten verzenden met een boot...duurde 6 maanden...

het maak me persoonlijk niet zo veel uit wat het kost ik ga zelf altijd voor de duurste optie .
met dhl uit japan kost me rond de 130 a 140 us dollars maar dan heb ik het wel met anderhalve dag in huis
ems is prima gaat ook lekker vlot .

Nja ik wil vooral dat die aankomt :) Helaas is het geld er niet in overvloed na aankoop van mijn nieuwe cab.

Ik hoef hem echt niet binnen een week te hebben. (Ik heb zowieso nog geen games die meer dan 4 buttons per persoon gebruiken)

Ik heb zelf al gegoogled naar de shippingmethodes maar daar kom je niet veel wijzer uit. (Bv: http://www.post.japanpost.jp/english/fe ... rmail.html Ik weet nu niet of Air Mail met track code is?)

Maar jullie denken wel dat ik het beste voor EMS kan kiezen i.p.v. de twee middenprijsmethodes? (Surface en Air Mail, tientje verschil)

En wow, anderhalve dag? Dat gaat wel heel snel xD

ChapDDR":1w6u7eg7 said:
Nja ik wil vooral dat die aankomt :) Helaas is het geld er niet in overvloed na aankoop van mijn nieuwe cab.

Ik hoef hem echt niet binnen een week te hebben. (Ik heb zowieso nog geen games die meer dan 4 buttons per persoon gebruiken)

Ik heb zelf al gegoogled naar de shippingmethodes maar daar kom je niet veel wijzer uit. (Bv: http://www.post.japanpost.jp/english/fe ... rmail.html Ik weet nu niet of Air Mail met track code is?)

Maar jullie denken wel dat ik het beste voor EMS kan kiezen i.p.v. de twee middenprijsmethodes? (Surface en Air Mail, tientje verschil)

En wow, anderhalve dag? Dat gaat wel heel snel xD
ik zou zeker voor ems gaan echt de betere optie
en dhl is rete snel maar daar betaal je ook voor ze hebben hun eigen douane.
net als ups en fedex

Ik denk dat ik dan gewoon voor EMS ga.

BTW: als iemand ook nog wat van akishop wilt, graag samen bestellen. Kunnen we de verzendkosten delen! :)

Ik vind zelf de Groen/P(ink)urple combinatie van een standaard AC CP wat té neon-ish. Na wat gegoogle kwam ik dit CP tegen:
5031221990_440995a0c8.jpg
DSC_1213 by jepapac, on Flickr

5030290363_9f3a158330.jpg
DSC_1208 by jepapac, on Flickr

Nu was mijn idee, P1: Wit P2: (Astro) Groen.

Wat vinden jullie van die combinatie? :)

Chap je kan altijd kijken naar de Sanwa Smoke Buttons!

Zie mijn cab;

aszu.jpg

Toch weer wat anders...

http://www.ebay.com/itm/Sanwa-OBSC-30-C ... 20cbf91a59

Die zijn wel echt heel tof! Ik weet alleen niet of de witte er net zo tof uitzien.

Ik denk dat ik dan voor Puur wit en Smoke Grey ga! :D

Hier kun je de witte ook zien;

ea79bc9e1de311e389a922000aeb0c69_7.jpg

Ik zou niet skeleton combineren met puur wit, dan beide gewoon solid color, of beide skeleton, geen combo...
mijn mening

Die balltop is wel anders dan de mijne... maar ik ben het met je eens sombetzki gewoon 1 color (smoke) is het beste, hooguit de start buttons zoals ik.

Back