What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jamma Candy Cabinet Restoration (Chap)

Ja ik wil hem zowieso vervangen met een 2x6button CP voor fighting games. Ik ben zelf best een fighting-game fan :)

Ik heb atm nog niet alleen aangesloten omdat ik vooral met het poetsen ben bezig geweest maar ik ga vanavond alles aansluiten. Als ik dat haal zal ik direct foto's posten! :)

Helemaal goed, ben benieuwd hoe het scherm eruit ziet zodra hij aanstaat, dat is toch wel het belangrijkste aan de cab!! :D

Ik heb volgens mij alles goed instoken behalve de buttons. Ik neem aan dat dat niks uitmaakt met als ik de kast ga testen of wel?

En is er nog iets waar ik extra op moet letten?

gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Sega (new) Astro City rules them all.

Edit: nvm PSU stond nog uit, dom!

Cab 'werkt' maar het beeld in de linker onderhoek is heel bleek.... (Blauw wordt tuqouise etc.) Ronnie zei dat de monitor 100% technisch OK was en er niks mee aan de hand was. Waar kan dit allemaal aan liggen? Ik heb niks raars gedaan met de monitor :/ (Degaussing ofzoiets??)

Zal zo foto's posten wanneer ik het testmenu open krijg.

Heb je de jamma connector er de juiste manier om in?
Zitten de stekkers van de speakers (die aan de monitor surround zitten) voorin de aansluiting bij je controls?

En, zit de power vd monitor wel aangesloten? Die moet je horen dat hij aanspringt

sombetzki":36smau34 said:
Heb je de jamma connector er de juiste manier om in?
Zitten de stekkers van de speakers (die aan de monitor surround zitten) voorin de aansluiting bij je controls?

En, zit de power vd monitor wel aangesloten? Die moet je horen dat hij aanspringt

Haha, nee ik was gewoon de PSU vergeten aan te zetten.

Maar hier zijn wat foto's van het beeldscherm:
20131223_230342_zpseb41c719.jpg
20131223_225316_zpse457c2c3.jpg
20131223_225302_zpsad9f5af4.jpg

Ik baal hier echt van, verdomme......

Welkom bij de Nozomi service hotline. Voor al uw n00b vragen, druk op 1. Voor vragen over control panels, druk 2. Voor overige vragen, bel de verkoper of druk op # om direct met Apeldoorn verbonden te worden.

sombetzki":2990et09 said:

YES HIJ DOET HET! Echt super bedankt ~<3

Vriend van me heeft wel de sticks op de kop erin gemonteerd en de buttons staan totaal fout, hehe.

Btw, hoe zet ik hem zachter? Geluid staat er hard :oops:

Volume knop op de psu ;) of de potmeter op je moederbord, wit rond plastic dingetje.

En geniaal Ken, vooral # voor Apeldoorn :p

Chapddr":1uzj04s7 said:
sombetzki":1uzj04s7 said:

YES HIJ DOET HET! Echt super bedankt ~<3

Vriend van me heeft wel de sticks op de kop erin gemonteerd en de buttons staan totaal fout, hehe.

Btw, hoe zet ik hem zachter? Geluid staat er hard :oops:

Euhm, sticks op de kop? Balltop onder je CP? :P

Beneden=Up, links=right etc xD

Ah thanks, heb knallende koppijn gekregen van hoe hard die stond. Nu even het CP goed zetten en dan gelijk wat actiefoto's maken! Ik ben zo fucking blij met deze kast. Jamma>Naomi

@Ken, hoeveel ct per minuut? 8)

Enjoy! Ipv sticks loshalen kun je ook de connectors ff swappen ;) gaat sneller denk ik.
Succes iig, ik ga pitten. Nog 1 dag werken en dan vakantie :)

Ik hou het vandaag ook voor gezien. Ik moet even kijken of ik morgen alles nog af krijg. Ik zal iig wat foto's posten van de kast in actie :) Ik moet wel zeggen dat de monitor echt super mooi beeld geeft.

@Anton En binnenkort heb jij ook een nieuw project ;)

Ken":v6q6ts9e said:
Voor overige vragen, bel de verkoper of druk op # om direct met Apeldoorn verbonden te worden.

Vergeet niet om up, up, down, down, left, right, left, right, A, B, A, B in te geven alvorens doorverbonden te worden. Levert je ook 10 extra continues en een special ending op. :lol:

En meerijden is uiteraard geen probleem, we contacten nog maar geniet eerst maar eens van je machine!

Trailblazer":2r3r16wf said:
Vergeet niet om up, up, down, down, left, right, left, right, A, B, A, B in te geven alvorens doorverbonden te worden. Levert je ook 10 extra continues en een special ending op. :lol:
het is up, up, down, down, left, right, left, right, B, A. En dat werkt alleen op een Windy :D

Back