Omdat ik voor mijn Mame project een nieuwe monitor heb ingebouwd moet ik overgaan naar een i-Pac ipv een J-Pac. Dus bij deze mijn oude goed werkende J-Pac te koop. Er zit een usb & vga kabel bij. Het is exact dezelfde als onderstaande foto van Ultimarc:
Prijs: Ik dacht iets van €40,- incl verzendkosten
Uiteraard is deze ook te ruil voor een i-pac
Prijs: Ik dacht iets van €40,- incl verzendkosten
Uiteraard is deze ook te ruil voor een i-pac