What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

J-Pac

Tripwire

Player One
Omdat ik voor mijn Mame project een nieuwe monitor heb ingebouwd moet ik overgaan naar een i-Pac ipv een J-Pac. Dus bij deze mijn oude goed werkende J-Pac te koop. Er zit een usb & vga kabel bij. Het is exact dezelfde als onderstaande foto van Ultimarc:
jpac.jpg

fetch.php



Prijs: Ik dacht iets van €40,- incl verzendkosten

Uiteraard is deze ook te ruil voor een i-pac :)
 
Nette prijs. Ik heb vandaag mijn nieuwe Mame pc aan de gang gekregen met usb gamepad drivers, verbonden met een jamma connector (overblijfselen van een mametopia board), dus ik heb geen jpac meer nodig.

Succes met de verkoop.
 
ckong":pgnhy32x said:
Nette prijs. Ik heb vandaag mijn nieuwe Mame pc aan de gang gekregen met usb gamepad drivers, verbonden met een jamma connector (overblijfselen van een mametopia board), dus ik heb geen jpac meer nodig.

Succes met de verkoop.

Helaas dan wacht ik op de volgende :)
 
Goedemorgen,

Ik zie dat dit forum al even inactief is, maar ik zou graag willen weten of de j-pac nog beschikbaar is.

Een PM kan of mail mij even op pojvis@gmail.com

Alvast bedankt!
 
Back
Top