What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
update:

ordernummers '1'3'4'5'6 en 9 zijn nu binnen.


update 2:

ordernummers '2'7'8'11 en 12 nog niet binnen.
 
:idea:
Misschien een idee om ook wat 100 Yen muntjes mee te laten gaan in de zending?
Ik heb er intussen wel een paar maar ik denk lang niet iedereen die nu een cab besteld heeft.
 
Pat7o":kfo52aod said:
:idea:
Misschien een idee om ook wat 100 Yen muntjes mee te laten gaan in de zending?
Ik heb er intussen wel een paar maar ik denk lang niet iedereen die nu een cab besteld heeft.

Heb ik aan gedacht nu nog kijken of het mogelijk is.
 
update:

Voor alle nieuwelingen op het forum en die zich hebben aangemeld voor de New Astro cab.

-Als de betalingen binnen zijn stuur ik persoonlijk een pm
-cabs zijn +/- eind Mei af te halen bij R.Klok (Apeldoorn)
-Wanneer de cabs op Nederlandse bodem staan laat ik het meteen weten.
 
almighty":sjq63phf said:
update:

Voor alle nieuwelingen op het forum en die zich hebben aangemeld voor de New Astro cab.

-Als de betalingen binnen zijn stuur ik persoonlijk een pm
-cabs zijn +/- eind Mei af te halen bij R.Klok (Apeldoorn)
-Wanneer de cabs op Nederlandse bodem staan laat ik het meteen weten.

Is er nog een mogelijkheid om nog te bestellen? of was dit eenmalig?
 
KriLi":3383b5fe said:
almighty":3383b5fe said:
update:

Voor alle nieuwelingen op het forum en die zich hebben aangemeld voor de New Astro cab.

-Als de betalingen binnen zijn stuur ik persoonlijk een pm
-cabs zijn +/- eind Mei af te halen bij R.Klok (Apeldoorn)
-Wanneer de cabs op Nederlandse bodem staan laat ik het meteen weten.

Is er nog een mogelijkheid om nog te bestellen? of was dit eenmalig?

Kunt er nog steeds eentje bestellen Krili.
 
almighty":3qz5nx31 said:
Kunt er nog steeds eentje bestellen Krili.

Oke, heb ik nog lang bedenk tijd want ik heb nog wel wat vraagjes want op dit moment ben ik nog een leek op dat gebied, maar dat zal ik in een andere topic wel doen
 
Ha, ik ben ook een leek wat dat betreft, maar ja, soms moet je dingen gewoon doen...en dit is er een van...(als je een gamer bent ;))
 
Gewoon doen, verdiepen kun je later nog. Het is zeer zeker de moeite waard. Check even mijn topic mbt de multi pcb. Dit is voor "leken" zeker de beste keus om te beginnen met arcade gaming.
 
Voor een goede afhandeling post ik het ook maar hier:
Ik neem er twee; heb ook al rechtstreeks contact gehad met Ronnie.
 
almighty":3fvzlq5g said:
update:

ordernummers '1'3'4'5'6 en 9 zijn nu binnen.


update 2:

ordernummers '2'7'8'11 en 12 nog niet binnen.

Betaling van ordenummer 7 en 12 zijn binnen

ordernummers die nog openstaan zijn: 2'8'10 en 11
 
update:

ordernummers 10 en 11 zijn betaald.

Ken en Rano staan nog open...
 
update:

ordernummer 002 is betaald(Ken).

Rano (ordernummer 008 is de laatste) en die is nog niet binnen.
 
Ik ben nieuw op dit forum en om maar meteen met de deur in huis te vallen: als er nog een new astro vrij is; zet mij er dan bij.
Mijn broer denkt nog even, zijn er eventueel nog 2 vrij ?
 
ElPancho":3dcq76pf said:
Ik ben nieuw op dit forum en om maar meteen met de deur in huis te vallen: als er nog een new astro vrij is; zet mij er dan bij.
Mijn broer denkt nog even, zijn er eventueel nog 2 vrij ?

Ga het even voor je navragen.
 
Bedankt voor je snelle reactie.
We zoeken al zoooo lang deze cabs en vanochtend las ik op killercabs van deze ctie.
Ik weet niet of het helpt bij het navragen: ik heb ronnie vanochtend ook zelf gemaild met het verzoek om een Egret en/of een New Astro.
 
1 New Astro is geen probleem maar 2 gaat niet meer lukken...
Ook zal ik eens kijken voor de egret 2.
 
Back
Top