Heeft Almighty hier overheen gelezen?R2-2D":3qwp97ne said:Ik schrijf me in voor een Egret 2.
nee maar wacht nog op gegevens.(prijs etc.)Ken":3a6kahb9 said:Namens mij 8 vierkante stools if the price is right.
Heeft Almighty hier overheen gelezen?R2-2D":3a6kahb9 said:Ik schrijf me in voor een Egret 2.
Ken":22hcwlqk said:Ik weet wel waar die stools vandaan komen, maar als het goed is heeft die partij ook de normale vierkante, dus hier moet hij even naar vragen. Die ronde dingen sucken, je moet gewoon de originele Japanse arcadestools hebben en die vierkante zijn the one and only.
:lol:R2-2D":21hd1wtx said:Hee , en nu niet gaan vertellen dat het allemaal een 1 april grap is he ?:mrgreen:
ruderudie":1vbnpka9 said:He Marc als je toch bezig bent:
Kun je dan ook navragen wat een AW cab moet kosten? Daarin heb ik wel interesse als de prijs en de conditie goed is.
ruderudie":qaftp86l said:Wat is dat voor foto dan, gewoon van een cab bij iemand thuis?? Ik zou niet teveel op de foto's van de cabs af gaan, want die komen voor 99% zeker niet van de supplier en laten dus niet de daadwerkelijke cabs zien. De foto's van de new astro's kwamen Rob en mij ook al erg bekent voor van elders van het net. Neemt niet weg dat de cabs best in prima staat kunnen zijn overigens