What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Iemand om samen een Daytona usa twin mee te splitsen - 350eu

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Psykick was gister hier, vandaar.
Maar ik wacht even tot je psykick hebt gesproken no prob
 
Ah oké. Dat wist ik niet. In dat geval kunnen we er wel
redelijk vanuit gaan dat hij em niet wil =)
En in dat geval is 350 voor alles oké. Maar dan neem
ik wel alles mee =) Niet alleen die dash en game. Doet
me wel pijn om zo'n mooie cab te slopen...
Ik laat je nog weten wat ik kwa vervoer van de onderdelen
kan regelen. Maar bijdeze heb je een deal.

=Dave-
 
jaguarwong1":3ebmgj7w said:
Ah oké. Dat wist ik niet. In dat geval kunnen we er wel
redelijk vanuit gaan dat hij em niet wil =)
En in dat geval is 350 voor alles oké. Maar dan neem
ik wel alles mee =) Niet alleen die dash en game. Doet
me wel pijn om zo'n mooie cab te slopen...
Ik laat je nog weten wat ik kwa vervoer van de onderdelen
kan regelen. Maar bijdeze heb je een deal.

=Dave-

No problemo, sloop eruit wat je wilt.
Zoals ik al zei, als je volgende week zaterdag komt dan kan ik meehelpen, dan ben ik er ook.
Zo niet dan moet je e.e.a. in je uppie doen (is stiekem best wat werk).
We spreken verder wel af via pb :)

grtz Jig
 
jiggymf":5t9s26sr said:
Ok boys, het is de houten kast (niet de plastic versie).

Wil geen spoiler zijn maar de houten versie zou ik echt 2x overnadenken, ik zou zwzo
aan een houten niet veel geld verspijkeren, de compactheid en veelzijdigheid van een single
of een twin (de niet houten versie) mis je, en hou er rekening mee dat je m moeilijk kwijtraakt
mocht je ervanaf willen!

toevallig gister nog over gehad, volgens mij zie je toch vaak genoeg
Daytona twins (niet hout) langskomen, toch?
 
Ik ben een purist he, hout=de eerste originele versie=moet hebben :)
Al komt hij in een kartonnen cab, ik wil de game :)

Komt goed :)
 
jiggymf":3l7w5b9z said:
Ik ben een purist he, hout=de eerste originele versie=moet hebben :)
Al komt hij in een kartonnen cab, ik wil de game :)

Komt goed :)

in dat geval..

just lookin out for you guys 8)
 
Hout=eerste versie=Yuk=Failtonaaaaaa

Alle gekheid op een stokje, ieder zijn ding natuurlijk! Ik ga wel ff kijken of ik Mr. Jaguarwong kan helpen en ik wacht wel weer tot er een fatsoenlijke cab de kop op steekt. Succes man!
 
Komt goed man.
Als jaguarwong zaterdag kan dan help ik ook, heb de hele dag de tijd om een cab uit elkaar te rossen :)
 
Zaterdag zou alleen voor mij na iets van 20.00 uur of zo kunnen of anders dan zondag denk ik, maar ik kijk eerst even of ik daadwerkelijk nog iets van dat houten ding kan gebruiken. To be continued...
 
Heren,

laat me nog weten wat het wordt (wie wat neemt) en wanneer we afspreken.
Ik ga zelf zaterdag om 11:00 uur, dan wordt mijn Wild Riders opgepikt en afgeleverd, en de Daytona USA weer mee terug genomen naar mijn huis.
Ik kan daarna helpen met de 2e cab uit elkaar halen/sjouwen etc, maar dan moet ik dit wel weten (anders plan ik allerlei andere dingen in).

grtz Jig
 
Ja, ik zou zaterdag daar ook om 11:00 kunnen zijn, geen probleem.
PM even een adres en ik sta zaterdag voor de deur =)
Ik zit alleen even met de spullen die ik daarna mee naar Den Haag
moet slepen... Dat zal met de trein moeten gebeuren en helaas is
zitten er nog wat zware spullen bij. Daar moet ik nog even iets voor
bedenken... wellicht kan ik wat spullen laten liggen dat ik die het
weekend daarna (of een andere keer) kom halen ?

Ik kijk nog wel, maar zaterdag 11:00 staat wat mij betreft.
 
jaguarwong1":1ce9nbrk said:
Ja, ik zou zaterdag daar ook om 11:00 kunnen zijn, geen probleem.
PM even een adres en ik sta zaterdag voor de deur =)
Ik zit alleen even met de spullen die ik daarna mee naar Den Haag
moet slepen... Dat zal met de trein moeten gebeuren en helaas is
zitten er nog wat zware spullen bij. Daar moet ik nog even iets voor
bedenken... wellicht kan ik wat spullen laten liggen dat ik die het
weekend daarna (of een andere keer) kom halen ?

Ik kijk nog wel, maar zaterdag 11:00 staat wat mij betreft.

Maak je daar maar geen zorgen over, gooi ze bij mij in de auto, ik leg ze thuis weg.
Je kan ze dan a> zelf komen halen wanneer het je uitkomt, b> ik geef ze met hassan mee, die komt hier toch nog zeer binnenkort.
 
Oke, dat klinkt goed. Beide opties zijn relext. Spullen
naar Den Haag met Hassan mee is heel handig, volgend
weekendje een dagje Breda (Breda was het toch ?) is
natuurlijk ook altijd leuk =) We kijken wel. Sowieso of
Hassan wel zin heeft om met die spullen te slepen he.
Wil em hier niet voor het blok zetten... maar tot zaterdag
dan maar !

PM nog even een adres en telefoonnummer, dan komt het
helemaal goed.
 
jaguarwong1":p3mek3ow said:
Oke, dat klinkt goed. Beide opties zijn relext. Spullen
naar Den Haag met Hassan mee is heel handig, volgend
weekendje een dagje Breda (Breda was het toch ?) is
natuurlijk ook altijd leuk =) We kijken wel. Sowieso of
Hassan wel zin heeft om met die spullen te slepen he.
Wil em hier niet voor het blok zetten... maar tot zaterdag
dan maar !

PM nog even een adres en telefoonnummer, dan komt het
helemaal goed.

omgeving breda inderdaad.
We pm-en wel verder :)

grz Jig
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top