A
Anonymous
Guest
Psykick was gister hier, vandaar.
Maar ik wacht even tot je psykick hebt gesproken no prob
Maar ik wacht even tot je psykick hebt gesproken no prob
jaguarwong1":3ebmgj7w said:Ah oké. Dat wist ik niet. In dat geval kunnen we er wel
redelijk vanuit gaan dat hij em niet wil =)
En in dat geval is 350 voor alles oké. Maar dan neem
ik wel alles mee =) Niet alleen die dash en game. Doet
me wel pijn om zo'n mooie cab te slopen...
Ik laat je nog weten wat ik kwa vervoer van de onderdelen
kan regelen. Maar bijdeze heb je een deal.
=Dave-
jiggymf":5t9s26sr said:Ok boys, het is de houten kast (niet de plastic versie).
jiggymf":3l7w5b9z said:Ik ben een purist he, hout=de eerste originele versie=moet hebben
Al komt hij in een kartonnen cab, ik wil de game
Komt goed![]()
jaguarwong1":1ce9nbrk said:Ja, ik zou zaterdag daar ook om 11:00 kunnen zijn, geen probleem.
PM even een adres en ik sta zaterdag voor de deur =)
Ik zit alleen even met de spullen die ik daarna mee naar Den Haag
moet slepen... Dat zal met de trein moeten gebeuren en helaas is
zitten er nog wat zware spullen bij. Daar moet ik nog even iets voor
bedenken... wellicht kan ik wat spullen laten liggen dat ik die het
weekend daarna (of een andere keer) kom halen ?
Ik kijk nog wel, maar zaterdag 11:00 staat wat mij betreft.
jaguarwong1":p3mek3ow said:Oke, dat klinkt goed. Beide opties zijn relext. Spullen
naar Den Haag met Hassan mee is heel handig, volgend
weekendje een dagje Breda (Breda was het toch ?) is
natuurlijk ook altijd leuk =) We kijken wel. Sowieso of
Hassan wel zin heeft om met die spullen te slepen he.
Wil em hier niet voor het blok zetten... maar tot zaterdag
dan maar !
PM nog even een adres en telefoonnummer, dan komt het
helemaal goed.