What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe plaats ik extra knoppen

RoOd":2xg8ajth said:
@Jinxz
Die bimetaal boren zijn alleen voor metaal of ook voor hout te gebruiken?
heb tot groot verdriet avn mijn vrouw van de week een kolomboor gekocht (ik heb geen ruimte maar was een te goeie deal) om gaten voor mn controlpanel te maken maar moet dan wel de juiste hardware erbij hebben :)

Die wil ik wel beantwoorden:

De meeste bi-metaal gatzagen zijn ook geschikt voor hout. Het staat normaal op de verpakking of het geschikt is voor hout/metaal. Als je een gatzaag koopt voor enkel metaal zal die een kleine vertanding hebben. Je zal deze gatzaag niet stuk maken als je daarmee in hout zaagt maar je zal zien dat die direct begint te roken omdat door de kleine vertanding er geen voldoende spaanafvoer is.
Waar je zeker op moet letten bij het boren in metaal is het toerental (staat soms vermeld op de verpakking). Rustig laten draaien en zorgen dat je boor niet te warm wordt.
Je moet ook niet aan het handvat hangen tijdens het boren. Een lichte druk is voldoende 8).

Thanks Flay, daar heb ik zeker wel wat aan!!
kan zo in het handige klustips forum :)

Heeft even geduurt maar cp is eindelijk af!!
Heel blij mee en speelt echt super leuk.
Cpo is gebaseerd op de orginele van ssf2 maar ik heb hem aangepast met revival artwork en
Op maat gemaakt zodat de knoppen beter passen.

image_zpsecf6ad21.jpg

image_zpsa1559853.jpg

ziet er zeer netjes uit! heb nog 3 niet werkende royal video's staan, misschien moet ik dit ook maar eens proberen.

Ziet er heel tof uit moet ik zeggen. Misschien nu nog de sticks en knoppen vervangen met Sanwa/Seimitsu? :P (Beter voor je combotiming)

Gyruss":2mo5r322 said:
ziet er zeer netjes uit! heb nog 3 niet werkende royal video's staan, misschien moet ik dit ook maar eens proberen.
Als je nog cpo nodig hebt. Heb er nog een paar liggen 😉

De knoppen laati k zo wat werkt prima en geeft mooi retro effect!

Back