Hallo,
Als nieuw lid heb ik misschien een rare vraag. Ik heb net een royal video action arcade kastje gekocht met multi board erin.
Hartstikke leuk natuurlijk om al die oude games voorbij te zien komen maar het ging mij vooral om de street fighter titels.
Echter per speler heb ik maar drie knoppen !
Mijn vraag is dus hoe sluit ik een ( of eigelijk 6 ) knoppen aan ?
Info of tips zijn van harte welkom.
En weet iemand waar ik 6 retro rode knoppen met een lichtje kan vinden, echt jaren 80/90 model. Op ebay zijn ze anders.
Met vriendelijke groet,
Bas
Als nieuw lid heb ik misschien een rare vraag. Ik heb net een royal video action arcade kastje gekocht met multi board erin.
Hartstikke leuk natuurlijk om al die oude games voorbij te zien komen maar het ging mij vooral om de street fighter titels.
Echter per speler heb ik maar drie knoppen !
Mijn vraag is dus hoe sluit ik een ( of eigelijk 6 ) knoppen aan ?
Info of tips zijn van harte welkom.
En weet iemand waar ik 6 retro rode knoppen met een lichtje kan vinden, echt jaren 80/90 model. Op ebay zijn ze anders.
Met vriendelijke groet,
Bas

