Da Dude
Nozomi Elite
Aleste.....damn op de MSX was die al vet.
Da Dude":3ubano7p said:Aleste.....damn op de MSX was die al vet.
Da Dude":2y6q5bnh said:SID? c64 music?
Cageman":2y9jcb7l said:Lang leve MSX!!
Cageman":30krzgli said:Net even de soundtrack van Aleste 2 van een origineel DiscStation muziek-CD afgehaald en op Youtube gezet.