What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Ah, dat werkt bij deze inderdaad keurig. Deze is al vertaald. Beter dan dit experiment aantoonde, waarin de automatische captioning van youtube even wordt uitgeprobeerd :):

:mrgreen: :mrgreen:

Turks hoefde dus niet meer vertaald te worden :)

Wel een heerlijke reclame van mijn broeders!

Hee.. niet gezien. wel toevallig.. mijn post maar even weggehaald.

ElPancho":37d82ykn said:
Voor Cage ....

Kan er bijna niet naar kijken. Het is alsof iemand je een foto toestuurd van een lekker wijf en erbij zegt dat 99% is gephotoshopped.
Maar wel leuk in elkaar gezet.

Jinxz":3c2b15o1 said:
ElPancho":3c2b15o1 said:
Voor Cage ....

Kan er bijna niet naar kijken. Het is alsof iemand je een foto toestuurd van een lekker wijf en erbij zegt dat 99% is gephotoshopped.
Maar wel leuk in elkaar gezet.
Ja, dat gevoel had ik ook. Maar ik ben wel blij dat ik hem heb gezien. Timo Boll is echt een fantastische speler. En inderdaad goed gedaan. Ben benieuwd of de robot daadwerkelijk de bal op die manier kon serveren.

cthulhu":o0uhtj3e said:
Da Dude":o0uhtj3e said:
Gouwe ouwe, maar nog steeds geweldig:

Yep, nog steeds geweldig.

Kennen jullie Rehfeldt? Die gast doet allerlei van dit soort stuff :P

Verder nog iemand bee gee's fan?

Zo, hahaha: "De seperate duo-koor met ekspandèt koeling de enthurpraais sistum tjipzet die op de sata koewie konfentor.......zo heet dat".

Dit zit helemaal vol klassieke uitspraken man !

"groen betekent aan en meestal is rood uit"

Gouwe regel !

Voor de dames op het forum, ...ff goed opletten ! :mrgreen:

Back