sombetzki
Bullet Dodger
Cageman":3lf4qyds said:Briljant gedaan zeg..! Nu even afwachten tot Hasan voor ons heeft vertaald wat er allemaal wordt gezegd!
of je zet de captions aan, dan kun je het gewoon lezen
Cageman":3lf4qyds said:Briljant gedaan zeg..! Nu even afwachten tot Hasan voor ons heeft vertaald wat er allemaal wordt gezegd!
Da Dude":2oabm0bn said:Gouwe ouwe, maar nog steeds geweldig:
ElPancho":37d82ykn said:Voor Cage ....
Ja, dat gevoel had ik ook. Maar ik ben wel blij dat ik hem heb gezien. Timo Boll is echt een fantastische speler. En inderdaad goed gedaan. Ben benieuwd of de robot daadwerkelijk de bal op die manier kon serveren.Jinxz":3c2b15o1 said:ElPancho":3c2b15o1 said:Voor Cage ....
Kan er bijna niet naar kijken. Het is alsof iemand je een foto toestuurd van een lekker wijf en erbij zegt dat 99% is gephotoshopped.
Maar wel leuk in elkaar gezet.
cthulhu":o0uhtj3e said:Da Dude":o0uhtj3e said:Gouwe ouwe, maar nog steeds geweldig:
Yep, nog steeds geweldig.