Wombat
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 25, 2005
- Messages
- 526
- Reaction score
- 1
Wie o wie heeft de technische kennis én parts in huis op een NAOMI te voorzien van nieuwe FAN's? Ik heb een NAOMI 1 en 2 staan welke te veel lawaai maken en zou dus graag alle interne fan's vervangen hebben voor nieuwe zo stil mogelijke exemplaren.
(Referentie: http://wiki.arcadeotaku.com/w/Replacing_a_NAOMI_Fan)
En als we dan toch bezig zijn, op dit moment heb ik in m'n NAOMI 1 de 21576H bios zitten (Japans) ik heb hiervoor in de plaats graag de EXPORT versie, zodat ik Dynamite Deka EX in het Engels kan spelen = Asian Dynamite 8)
Ik hoor graag wie mij hier verder mee kan helpen!

(Referentie: http://wiki.arcadeotaku.com/w/Replacing_a_NAOMI_Fan)
En als we dan toch bezig zijn, op dit moment heb ik in m'n NAOMI 1 de 21576H bios zitten (Japans) ik heb hiervoor in de plaats graag de EXPORT versie, zodat ik Dynamite Deka EX in het Engels kan spelen = Asian Dynamite 8)
Ik hoor graag wie mij hier verder mee kan helpen!