What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Candy Cab of 29" monitor

is toch raar. ik ken hem niet, nooit zaken mee gedaan.

Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.

Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
nouja, komt vast wel een scherm je kant op.
 
Da Dude":2ghe1ar9 said:
is toch raar. ik ken hem niet, nooit zaken mee gedaan.

Maar ik heb zo'n hekel aan die klojo's op marktplaats, die dan wat van je willen kopen, en dan halverwege de deal niks meer laten horen. Of andersom, dat ze dan ook gewoon niks meer laten weten, omdat ze ergens anders een paar euro meer krijgen.

Zeg dan gewoon., ik zie ervan af. ook niet leuk, maar dan weet je waar je staat.
nouja, komt vast wel een scherm je kant op.

+1, dat is inderdaad een beetje jammer aan een deel van het publiek op marktplaats. Op het moment dat ze kunnen schuilen achter een email adres gaan ook alle normen en waarden aan de kant. Ik vind dat zielig en asociaal. Wikkel gewoon netjes je zaakjes af en behandel anderen zoals jezelf ook behandeld wilt worden. Dan is het voor iedereen leuk.
 
Typisch Melvin Brouwer (MBF Games)
Deze gast heeft er gewoon lak aan kent niet echt normen en waarden. Heb al vaak genoeg tegen mensen gezegd dat het een bepaald type gast is en men het wel zelf moet weten of ze wel of geen zaken met hem doen.

Ik heb gewoon heel simpel als principe niet zaken te doen met dit soort lui, al is de deal nog zo mooi. Hoe kan ik nou zaken doen met iemand die andere jongens op het forum heeft gedupeerd? Dat voelt toch niet lekker?!

Anyway no offence voor de rest, iedereen moet natuurlijk doen wat hij of zij denkt dat juist is, maar weet dat je altijd een deceptie rijker kan zijn of zelfs een kat in de zak koopt! Overigens zijn er ook gevallen (deals) bekend die wel goed zijn afgelopen, maar ja in mijn ogen weegt dat in geen geval op tegen de algehele insteek en houding van deze jongen, jammer!
 
Back
Top