What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Niet zo moeilijk, gewoon een gaatje maken met een boor en netjes met een decoupeerzaag doen :)

Grappig dat hij aangeboden wordt onder de noemer "Een echte collectors item voor de liefhebber", om vervolgens met een foto ter grote van een postzegel op de proppen te komen :D

:mrgreen: Ja en het voor de verzamelaar niets meer waard is als hij op deze manier is geslacht :lol:

niet iedereen neemt nou eenmaal de moeite om de kast heel voorzichtig uit elkaar te halen en hem op zolder weer op te bouwen

:mrgreen:

tjsa ligt eraan waar hij is gezaagd idd
als het in het zwart zit kun je nog wel wat doen met bijwerken en vernissen
of nieuwe art erop
maar dan moet de prijs wel goed zijn

ja nieuwe art, maar dat kost een vermogen en het is niet meer origineel

zou niks voor mij zijn

Zo kocht ik laatst deze. Och, beetje lassen, schuren, gronden en spuiten. Ik denk dat ik hem wel weer als nieuw krijg.

premier.jpg

Anunaki":2houg4jd said:
ja nieuwe art, maar dat kost een vermogen en het is niet meer origineel

zou niks voor mij zijn

Ja met dit dilemma zit ik nu ook met mijn Centipede kast.
Zijkanten en voorkant zijn aan de onderkant behoorlijk verrot door waterschade (15 cm).
Losse delen verwijderen, nieuw stuk MDF erin en netjes plamuren is een optie. Maar zelfs dan moet ik het onderste stuk van de side-art opofferen.

Nieuwe repro side-art heb ik eigenlijk al besteld.
Is één grote sticker maar is niet meer origineel natuurlijk.
Ben er nog niet helemaal uit :)

Back