What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ja inderdaad. Ik zat al maanden te lurken op forums en veilingen om een red tent te bemachtigen.
Dankzij de Uber Eindbaas Anunaki heb ik 'm kunnen kopen van de voormalige eigenaar. Near NOS met 2K op de coincounter.
Helaas had de cab geen game maar met de hulp Psykick heb ik een moederbord erin gezet met (4player!) tennis en de cab werkt perfect. Kleine brom in de voeding zodra je de stekker erin stopt maar daar kijk ik tzt nog even naar.
Ik ga binnenkort een poging doen om wat leuke youtube filmpjes te maken van projecten (ala Johnsarcade) dus een van de eerste zal het opschonen van de CP's van de red tent worden. De sticks voelen erg droog en missen behoorlijk wat lube.

Pica:
tent.jpg
 
Lijkt me ook niet meer dan 100 euro waard ;)
Maar een mooi lesje als ie voor 675 van eigenaar verandered.
 
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de Royal Video kasten op de eigen website ook boven de 600 Euro waard zijn. Zou ik zelf ook zo rond de 100 Euro schatten.
 
nou, als er een net MVS mobo inzit en een multi card, is ie wellicht 200 waard

uiteindelijk blijft t wat de gek ervoor geeft
 
Anunaki":1r94mguh said:
nou, als er een net MVS mobo inzit en een multi card, is ie wellicht 200 waard

uiteindelijk blijft t wat de gek ervoor geeft

als ik zie wat er geboden wordt voor sommige bartops dan zijn die gekken er genoeg :P
 
Wat er op die site van dat bedrijf staat is gewoon ronduit schandalig !
Iedereen die maar een klein beetje in het arcadewereldje zit weet dat die Royal Video kasten regelmatig voorbij komen voor een grijpstuiver. Sterker nog; mensen zijn vaak blij als je hem gratis weg komt halen. Daarin zit gewoon een 60in1 kaartje gepropt. Die koop je voor 60 Euro. En dat dan vervolgens te koop zetten voor 625 Euro ! Ik begrijp dat je als bedrijf winst wilt maken, maar dit gaat toch wel richting oplichting in mijn optiek. Als je een dergelijk bedrag uit wilt geven moet je inderdaad gewoon lekker gaan shoppen bij Jinxz.
 
Mart":hqsot6jc said:
Wat er op die site van dat bedrijf staat is gewoon ronduit schandalig !
Iedereen die maar een klein beetje in het arcadewereldje zit weet dat die Royal Video kasten regelmatig voorbij komen voor een grijpstuiver. Sterker nog; mensen zijn vaak blij als je hem gratis weg komt halen. Daarin zit gewoon een 60in1 kaartje gepropt. Die koop je voor 60 Euro. En dat dan vervolgens te koop zetten voor 625 Euro ! Ik begrijp dat je als bedrijf winst wilt maken, maar dit gaat toch wel richting oplichting in mijn optiek. Als je een dergelijk bedrag uit wilt geven moet je inderdaad gewoon lekker gaan shoppen bij Jinxz.

Mja.. is bij pinbalmagic op MP ook. Zal ongetwijfeld technisch allemaal nagekeken zijn, maar de prijzen zijn dan ook hoofdprijzen. Neem nou deze voor 1250 euro: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Is nog niet eens een authentieke kast maar een "nieuwe" met hele lame decals waar de nepheid van afstraalt..
 
TheAddicT":ft3qojqf said:
Mart":ft3qojqf said:
Wat er op die site van dat bedrijf staat is gewoon ronduit schandalig !
Iedereen die maar een klein beetje in het arcadewereldje zit weet dat die Royal Video kasten regelmatig voorbij komen voor een grijpstuiver. Sterker nog; mensen zijn vaak blij als je hem gratis weg komt halen. Daarin zit gewoon een 60in1 kaartje gepropt. Die koop je voor 60 Euro. En dat dan vervolgens te koop zetten voor 625 Euro ! Ik begrijp dat je als bedrijf winst wilt maken, maar dit gaat toch wel richting oplichting in mijn optiek. Als je een dergelijk bedrag uit wilt geven moet je inderdaad gewoon lekker gaan shoppen bij Jinxz.

Mja.. is bij pinbalmagic op MP ook. Zal ongetwijfeld technisch allemaal nagekeken zijn, maar de prijzen zijn dan ook hoofdprijzen. Neem nou deze voor 1250 euro: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Is nog niet eens een authentieke kast maar een "nieuwe" met hele lame decals waar de nepheid van afstraalt..

En toch vind ik dat net ff anders. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een afschuwelijk ding en ik zou dat ding voor mijn verdriet niet willen hebben. 1250 Euro is ook echt te veel voor dat ding. Zeker als je weet wat er voor dat geld nog meer te koop is. Maar er zullen best mensen zijn die dit mooi vinden en dan koop je toch gewoon een nieuwe kast. Een kast die ook door het bedrijf geinmporteerd moet worden enzo. En dat vind ik op de één of andere manier toch net ff wat anders dan zo'n ouwe afgetrapte royal video een beetje nakijken, een 60 in 1 kaartje erin proppen en voor 625 te koop zetten.
 
Back
Top