Da Dude
Nozomi Elite
Ik weet niet of het wat is, of goedkoop of duur, maar post hem toch even voor de zekerheid:
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... sPage=home
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... sPage=home
Da Dude":1v073hgg said:Ik weet niet of het wat is, of goedkoop of duur, maar post hem toch even voor de zekerheid:
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... sPage=home
Da Dude":zmj2fn90 said:Loading…
www.marktplaats.nl
Mijn dreamcast
Sp33dFr34k":1cv3fo1t said:Een R7, wat kosten die tegenwoordig nog?
Sp33dFr34k":36a7ogv5 said:Een R7, wat kosten die tegenwoordig nog?
@Robin: PC Gamer?![]()
Cageman":9t73l056 said:Wat is dat toch op die site dat mensen het normaal vinden om met een analoge compactcamera uit 1985 een foto te maken, het rolletje eruit te halen, de film eruit te trekken, onder een overheadprojector te leggen en dan van de projectie op een grijs/zwarte muur een foto te maken met een op zijn kop vastgehouden Nokia 6300 op lage resolutie? Djeeeeez.
:mrgreen:flay":2xi1wzou said:Cageman":2xi1wzou said:Wat is dat toch op die site dat mensen het normaal vinden om met een analoge compactcamera uit 1985 een foto te maken, het rolletje eruit te halen, de film eruit te trekken, onder een overheadprojector te leggen en dan van de projectie op een grijs/zwarte muur een foto te maken met een op zijn kop vastgehouden Nokia 6300 op lage resolutie? Djeeeeez.
Is er dan al een andere manier om een jpeg file te maken ??? :shock:
Cageman":3qsrboky said:Ik geloof niet dat ik deze ooit eerder heb gezien:
http://www.ebay.com/itm/VERY-RARE-NEW-O ... 566670224e