Te laat, chapddrChapDDR":2hu41mb3 said:Mijne was tenminste legit 4:3(Daarnaast was het een tijdelijke oplossing en verkocht ik hem niet zo) Ik heb het gewoon uit mijn geheugen weg gewerkt.
+1Da Dude":7j0b0b2h said:Ik vind het nog geeneens zo'n raar ding. Koop een cab met een defect scherm, en los het zo goed mogelijk op. Niet iedereen is een klus-proffesional, of budget heeft voor een Vewlix :twisted:
ChapDDR":34g5gy6u said:
Jinxz":1zrdo0zl said:ChapDDR":1zrdo0zl said:
Het grootste nadeel van Final Lap is .... het is geen Daytona.
Coole game, coole prijsChapDDR":16ujns5o said: