What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Mijne was tenminste legit 4:3 :P (Daarnaast was het een tijdelijke oplossing en verkocht ik hem niet zo) Ik heb het gewoon uit mijn geheugen weg gewerkt.
 
Wij zullen je er nog vaak aan herrinneren, chappie ;-).

Ik vind het nog geeneens zo'n raar ding. Koop een cab met een defect scherm, en los het zo goed mogelijk op. Niet iedereen is een klus-proffesional, of budget heeft voor een Vewlix :twisted:
 
ChapDDR":2hu41mb3 said:
Mijne was tenminste legit 4:3 :P (Daarnaast was het een tijdelijke oplossing en verkocht ik hem niet zo) Ik heb het gewoon uit mijn geheugen weg gewerkt.
Te laat, chapddr ;) Ik zat al op die foto te wachten na je post. Hihi :)

Bottom line: als je er maar lol in hebt. Ook al gebruik je de TV van je oma in een antieke eikenhouten kast :mrgreen:
 
Da Dude":7j0b0b2h said:
Ik vind het nog geeneens zo'n raar ding. Koop een cab met een defect scherm, en los het zo goed mogelijk op. Niet iedereen is een klus-proffesional, of budget heeft voor een Vewlix :twisted:
+1

en die van tekken 4 is ook wel leuk
 
Haha! "Video bord stuk".

Dat is inderdaad een bekend probleem. Het is een Model 3 step 2.0/2.1 bord. De video PCBs van die dingen staan ook wel bekend als de 'gold bars'. Kosten een fortuin om te vervangen, door de zeldzaamheid..

Het is dezelfde hardware als waar Daytona USA 2 op draait.

Met een kapotte PCB is deze kast eerder 250 euro waard dan 1250. Met een werkende PCB is hij trouwens ook nog steeds geen 1250 waard, imo.
 
Hahaha! Ook nog eens de SD versie. Sommige mensen denken echt goud in handen te hebben. Dit is eerder bout!

Nog geen €100,- waard zo!

In werkende staat max €650,- of wat een gek ervoor geeft
 
Back
Top