Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
schijt aan. Ik heb al een bod gedaan van 10 euro en zal de 'country lady' ff mailen. Gewoon doen zeg ik!!
Leer ik ook de mechanics van Kickstarter ff kennen.
"Sorry. Maar voor € 10, 00 gaat ie echt niet weg.
Er heeft heel veel tijd en werk in gezeten om hem te maken.
We hoeven echt niet de hoofdprijs hoor.
Maar tien euro is echt veel te laag."
OMG ik kreeg inderdaad net een mailtje dat ik ben overboden. Zit wss iemand hier op het forum te ratten
Ik heb haar zojuist een email gestuurd met de vraag wat ze er voor wil hebben.
Handig voor aan de muur.... Hang je er een monitor boven en dan sta je dus met je snufferd tegen die monitor aan te spelen. Lijkt me handig, of heeft Ikea daar ook een oplossing voor