What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
schijt aan. Ik heb al een bod gedaan van 10 euro en zal de 'country lady' ff mailen. Gewoon doen zeg ik!!
Leer ik ook de mechanics van Kickstarter ff kennen.

*edit* mail verstuurd. Ben benieuwd.
 
"Sorry. Maar voor € 10, 00 gaat ie echt niet weg.
Er heeft heel veel tijd en werk in gezeten om hem te maken.
We hoeven echt niet de hoofdprijs hoor.
Maar tien euro is echt veel te laag."

:D
 
evildoberman":2brbboj3 said:
hi hi ,overboden huidige bod 15 whahaha :mrgreen:

OMG ik kreeg inderdaad net een mailtje dat ik ben overboden. Zit wss iemand hier op het forum te ratten ;)
Ik heb haar zojuist een email gestuurd met de vraag wat ze er voor wil hebben.
 
Goed man. Laat het weten, dan chippen we allemaal wat euro's bij, starten inderdaad dat Kickstarter project en gaan dat gedrocht ritueel afmaken.

*dit zou wel eens leuk in de spotlight kunnen komen bij Kickstarter*

:D
 
Ik kreeg vanavond een reply dat ze 50 euro willen @.@
Ik kan het gebakje nog wel omlaag praten naar 40 euro. Dan is het 'game on'.
 
Jinxz":2ld5dvui said:
Ik kreeg vanavond een reply dat ze 50 euro willen @.@
Ik kan het gebakje nog wel omlaag praten naar 40 euro. Dan is het 'game on'.
Do it. Do it.
:twisted: :twisted:
 
Handig voor aan de muur.... Hang je er een monitor boven en dan sta je dus met je snufferd tegen die monitor aan te spelen. Lijkt me handig, of heeft Ikea daar ook een oplossing voor:)
 
Back
Top