What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Deze is inclusief game als ik het zo lees. Echt iets voor de liefhebber lijkt het dus. Onbeperkt geld & ruimte, had ik de hele Midway familie wel staan. WWF/MK1/2/3+U/KI1/KI2.. Maar ja, budget=0 :)
 
Viel opzich mee, nadat ik over het feit heen was dat ze Riptor eruit hadden geflikkerd, en Maya nagenoeg dezelfde speelstijl heeft :) (charge+iets om de combo te starten.)
 
niks. Tenzij je het een supervette game vindt. Cab is zo ongeveer onbruikbaar voor andere doeleinden. Tenzij je er een lekker lang hobbyproject van wilt maken ;-)
 
Als je verplicht 8 week naar een of ander jeugdkamp moest in 1996, en Rush was dé enige Midway game waar je s'avonds in de kantine weer van opvrolijkte na al dat liedjes zingen, spoorzoeken en knopen leggen de hele dag, dan kan ik me voorstellen dat je hier wel wat knaken voor over hebt, maar anders niet hoor.
 
Cageman":3gibn3v9 said:
niks. Tenzij je het een supervette game vindt. Cab is zo ongeveer onbruikbaar voor andere doeleinden. Tenzij je er een lekker lang hobbyproject van wilt maken ;-)

Het idee is eigenlijk om er een pc op aan te sluiten. Ik heb deze cab nog eens tegen gekomen met een Playstation 2 erin. De cab zelf lijk me leuk met de speakers in de zetel.

Asure":3gibn3v9 said:
Als je verplicht 8 week naar een of ander jeugdkamp moest in 1996, en Rush was dé enige Midway game waar je s'avonds in de kantine weer van opvrolijkte na al dat liedjes zingen, spoorzoeken en knopen leggen de hele dag, dan kan ik me voorstellen dat je hier wel wat knaken voor over hebt, maar anders niet hoor.

Ik heb Rush heel veel gespeeld op N64. Ik vond het schitterend met al die shortcuts die je kon nemen.

Ps: Erover praten helpt, Asure :)
 
Het was slechts een voorbeeld :)
Ik heb altijd hele leuke vakanties gehad van ~3 weken in Spanje, Frankrijk, België etc.

Alle arcades kan ik mij nog 100% voor de geest halen behalve eentje in Frankrijk, ik weet niet meer exact welke kasten er links voor stonden, het midden had altijd mijn aandacht (Guerilla War, Double Dragon, 1943, Shinobi).

Enige mindere vakantie was een camping in frankrijk met mooie voorzieningen, maar slechte arcade. Dat was in de 90's en er stonden allemaal meukflippers uit '73 en een Sega Sub-Roc sitdown met vaag 3d-effect in een viewer. Een flinke stap terug in de tijd toen. Gelukkig was er een camping aan de overkant die vol met nieuwe games stond hahaha.
 
Dat is serieus teveel geld. Koop dan voor 450 euro mijn Ridge Racer cab. Perfecte kast om een eventuele conversie mee te doen, en je haalt een arcade classic in huis..!
 
Cageman":3uub8x1m said:
Dat is serieus teveel geld. Koop dan voor 450 euro mijn Ridge Racer cab. Perfecte kast om een eventuele conversie mee te doen, en je haalt een arcade classic in huis..!

Er schuilt nog een echte verkoper in Cageman 😉
 
Haha, ik had er ooit met de eerste of tweede batch 20 besteld en paar jaar later verkocht voor meer, maar dit is gekkenwerk hehe
 
Back
Top