What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Kan beter stoppen met school, de hyperspin handel verdient blijkbaar beter dan een baan dankzij een diploma 8)

Sorry maar dat vond ik gewoon zo erg dat ik het even moest posten xD
 
Ik wilde hem net naar je gaan pmen omdat het een wrestlemania cab is maar je hebt hem zo te zien al gevonden :)
 
Hadden jullie deze set al gezien voor de XBOX360:
Cave shmup collectie

http://www.videogameimports.com/
http://www.nin-nin-game.com/japanese-im ... 60-en.html
http://www.ncsx.com/2013/032513/ncs0325h.htm
http://www.play-asia.com/Cave_Shooting_ ... -5shb.html

THE BOXSET DOES NOT INCLUDE:
Dodonpachi Dai Ou Jou
Ketsui

Those two games were published by 5PB, but it does include everything else...

Box contents
Xbox 360 Game: "Deathsmiles"
Xbox 360 Game: "Deathsmiles IIX"
Xbox 360 Game: "Mushihimesama"
Xbox 360 Game: "Mushihimesama Futari"
Xbox 360 Game: "Dodonpachi Daifukkatsu"
Xbox 360 Game: "Dodonpachi Daifukkatsu Black Label"
Xbox 360 Game: "Espgaluda II"
Xbox 360 Game: "Muchimuchi Pork! & Pink Sweets"
Xbox 360 Game: "Akai Katana Shin"
Guwange for Xbox Live
DLC Install Disc (for all included 10 game titles)
Token Serial Code
Kouryaku DVD Deathsmiles
Mushihimesama Futari Official DVD with Book
Mushihimesama Futari Black Label x Deathsmiles Official DVD
Espgaluda II Official DVD with Book
Dodonpachi Daifukkatsu Official DVD
Dodonpachi Daifukkatsu Black Label Official DVD
Akai Katana Shin Official DVD
 
300 euro. tis geen geld, maar wel veel om aan een doos uit te geven als je de helft al hebt. Maar toch........must resist.......
 
Goede deal..? Hmm.. misschien wel, maar hij vraagt een PC met een Core I7 (3960X) en 1 of twee sterke grafische kaarten. De processor alleen kost al rond de 800 euro :-)
 
Chapddr":1cpj7b8a said:
Ik weet niet of dit een goede deal is of niet.

Verstuurd wel alleen naar duitsland maar ik kan hem wel voor iemand bij mij laten aankomen en dan door versturen.

Tja of het een goede deal is, hangt natuurlijk af van de uiteindelijke verkoopprijs.

Maar Salamander 2 voor een tientje - ik zeg doen ;)
 
Anunaki":1rt7ta6l said:
Ook op ebay.de gaat de prijs pas helemaal op het laatst flink omhoog

ehm,...dat is zeg maar een beetje het idee van zo'n biedingssite 😉
 
Alsof ik Ebay niet snap.... XD

Maar aangezien ze alleen binnen Duitsland verzenden zijn er minder bieders en dus mogelijk een lager winnend bod en omdat ik ze door kan versturen dacht ik dat het misschien wel interessant voor iemand was op nozomi.
 
ik wilde alleen de verwachtingen weghalen dat een originele Konami Salamander voor 10 euro weg zou gaan

ik probeer ook altijd koopjes weg te halen (heb een adres in Duitsland om te verzenden), maar de prijzen zijn daar ook vrij fors (of reëel beter gezegd)

er loopt zometeen een (al dan niet originele) Bubble Bobble af voor 110, maar de verkoper wilde geen foto van de PCB sturen

dat zou echt een mega steal kunnen zijn, als ie echt is
 
Back
Top