What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Hahahahahahahaaaaaaaa!!!! :-) :-) edelbiggetjes.. hahahahahahaaa!!!
 
Psykick":1xasgwsi said:
"Het bedieningspaneel is watergesneden geanodiseerd aluminium op een bedje van ijswater gewassen, handgeplukte bosrucola"

Als je het zo stelt krijg ik bijna zin om dat ding op te vreten :P
 
Moet wel aangeven dat ie een mooie resolutie heeft! 1920/1200! Maar voor de rest is natuurlijk een opgeblazen gameboy colour! Vind wel strakuitzien maar 2500 lijkt me wat veel!
 
2500 is misdadig. Ik hoop niet dat de verkoper een forumlid is, want dan moeten we hem toch echt royeren :-)
 
Valt me trouwens ook op dat die drol van een cab tegen een muur staat en rug-tegen-rug op de foto's van MP. Dat ding valt gewoon om als je 'm ergens solo neer zet... Echt kansloos...
 
Dat is een vt3 met een lindbergh. Aanbieder is trouwens arcadeflipperfreak op dit forum.
 
hahaha, die uit ijswater gesneden billy kast, en alle grappige posts. hahaha, wat een gedrocht.
Stel je voor dat je die van iemand krijgt. "En? Mooi he?"
Noooooooooooooooooooo! Ik zou die kast snel in de schuur mikken.
What were they thinking? Er is zoveel mis mee. Alles eigenlijk.
Verdient zijn eigen topic. Als er 0 worden verkocht, vind ik het nog veel.
Wat zou Ronnie van die kast vinden?
 
Cageman":13rxavlf said:
Dat is een vt3 met een lindbergh. Aanbieder is trouwens arcadeflipperfreak op dit forum.

Ik wou het net zeggen. Is een mooie cab. Vorige week had ik de Daytona lichtbak bij 'm opgehaald en bij 'm deze VT3 cab zien staan.
 
Hahah die Metal Slug modellen zijn wel erg cool ja :D, dat werkt behoorlijk op de hebberigheid en zo leuk vind ik het spel nu ook weer niet eens, kun je nagaan! :D
 
Back
Top