Jongens laat je asjeblieft niet verleiden door dit soort boarden.
Leuke prijzen, maar ze moeten altijd concessies doen. Ik heb meerdere
van dit soort boarden gehad en er zijn altijd maar weinig games die er lekker op draaien.
Ze werken namelijk toch met een mame basis en daar doen ze van alles mee zodat alles op 1 dezelfde
Instelling werkt. En dat kan niet met zoveel soorten games, dan krijg je ongewenste filters, verhoudingen
die niet kloppen en vertical games die op horizontal worden gezet. Het laatste is not done als het wordt uitgerekt!
Je kan echt veel beter lekker met een pc'tje klooien en een padhackje op zetten. Dan kan je echt alles
spelen en alles zo dicht bij het origineel als mogelijk. Kost minder en is veel mooier, kost alleen wat tijd.
Het enige voordeel van die boarden is dat het plug and play is en je ze zo in een kast zet en op mp makkelijker kan verkopen, zoals Erik.
De goede multiboarden zijn boarden die alleen games van hetzelfde soort hebben, zoals de 60 in 1
de Neo multicarts, de 14 en 18 in 1 Capcom boarden en die nieuw 128 in 1
horizontal games. Je kan dus beter een mame pc'tje bouwen voor vertical en horizontal apart.
Just saying
