What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Mocht iemand nog een AW mobo zoeken, op ao staan er nu een paar voor zeeeer mooie prijsjes!
 
@Ckong

Ik wilde gaan zeggen:"Ja maar dan zit er een ipad bij..." totdat ik dit las:

Mini arcade machine waarop u uw ipad kan aansluiten.
:shock:

Dan is hij wel een beetje prijzig ja...
 
ckong":3qvbvek5 said:
ckong":3qvbvek5 said:

Je kan hem ook hier kopen, ook een soort aanbieding: http://www.marktplaats.nl/a/computers-e ... pad-3.html

LOL

Ha, ik kreeg en boze e-mail van ze terug waarin ze me onder andere verbieden hun naam ooit nog te 'gebruike', alleen omdat ik ze vertelde dat hun prijs absoluut niet klopt en dat ik anderen daarvoor heb gewaarschuwd (post hierboven).

Ha, de losers, dat kunnen ze geen enkele consument verbieden, en dta heb ik ze ook gezegd.

Aan de andere kant, ze hebben wel toegegeven dat de prijs niet goed was en deze is nu aangepast, zeggen ze, maar ik zie zojuist dat het nog steeds € 350 is op MP.

Dubbele losers.
 
Welink is een prima toko, al vaker dingen besteld.

Thanks voor de tip Casey! Wat filmpjes opgezocht van dit bord en het lijkt er op dat alles prima draait.
Voor dit bedrag een prima deal.

Das nummer 3 die naar Nederland komt, net ook 1 besteld :-)
 
Beter ff orders kunnen bundelen gezien de verzendkosten, dan had ik ook wel meebesteld. Nu alsnog een beetje een prijskiller..
 
Ik heb air parcel genomen voor $40. Ze geven aan dat ie 4Kg is. Vond het redelijk en geen gedoe van herpakken en verzenden binnen NL.
100,88 euro ($129,02) incl. verzenden was ie nu .... niet slecht, vind ik gezien het aantal spellen en gewicht vd box.
 
Back
Top