What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ja Pas, als we de prijs iets omlaag krijgen wil ik ook wel medefunden! Check anders de verkoper, neem ff ocntact op of zo, wellicht kan die hem zonder Ebay voor wat minder?

Deutscher Meister is failliet, dus be quick :-) Meteen reserve-onderdelen inslaan als je een tafel op het oog hebt straks :-)

Moehahahahahahaaaaaaa!!!! Hahahahahaaa!! Ik kwam hier echt even niet meer van bij :-) Maar wat een skills :-)

http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=6

Ik heb geen ervaring met deze website en verder geen idee of het hier thuishoort :P (staan 2 zuilen op de website)

L1184557.jpg

P-Nut":2ve5pxr9 said:

Ik heb geen ervaring met deze website en verder geen idee of het hier thuishoort :P (staan 2 zuilen op de website)

Ik heb er al veel gekocht en is 100% betrouwbaar. Had zelfs eens 6 euro geboden op een ikea kast (110 euro nieuwwaarde) en was 'm compleet vergeten. Een week later kreeg ik te horen dat ik de veiling had gewonnen en 'm kon ophalen ;)

Op zich interessant, maar die gast heeft drie advertenties met dezelfde spullen op MP gezet.. soms.. :-|

Back