What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen. Dashboard van een Touring Car is niet bruikbaar voor de M2 mod door de afwijkende hardware. De motor setup is een soort HAPP, maar dan met een werkelijk moederneukend grote elektromotor :-) Er zijn in ieder geval geen bekende gevallen van conversies met dit dashboard.

Scherm is low/med res only.

Cageman":1dkj3uqa said:
Ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen. Dashboard van een Touring Car is niet bruikbaar voor de M2 mod door de afwijkende hardware. De motor setup is een soort HAPP, maar dan met een werkelijk moederneukend grote elektromotor :-) Er zijn in ieder geval geen bekende gevallen van conversies met dit dashboard.

Scherm is low/med res only.

Jawel jonguh! Wie is er hier nou de snackbar? Die mod van sharkfactor met zn Initial D. Dat was een touring car die converted was:
http://forum.arcadecontrols.com/index.p ... c=105186.0

Ik weenie of met die conversie ook zn dashboard was vervangen. Het is wel een lastige conversie, je moet echt alles vervangen. Maar het kan dus wel eh. Elke snackbar kan het. Gewoon kwestie van pleuris veel geduld en geld.

Die conversie ken ik, maar in die cab zat een ID dash. Als dat een Touring Car is geweest is het originele dash vervangen. Je kunt ID niet spelen met een Touring Car dashboard.

Voor de conversie is de originele motor + stuurhuis weggehaald en vervangen door een Happ. Beatmaster-P heeft dezelfde conversie gedaan met één van zijn cabs.

klopt, een Touring car is een beetje een odd one out, zeg maar.

het dash daarvan is anders dan alle andere M2 cabinetten, bij alle
andere M2 racers is dus wel gewoon de M2 mogelijk.

Hij wil er 500 euro voor hebben voor de twin. Hij zegt dat hij werkt.
Zou wel tof staan naast mijn sega rally twin :P

Ik denk alleen dat ik mijn bed er ook meteen naast mag gaan zetten van mijn vrouw.

Nu ben ik geen Pac-Mania fan, maar die kast is origineel (voor zover ik kan zien), en lijkt in erg goede staat te zijn.

ckong?! Kansje!

Psykick":2tggpusz said:
Ik zou zeggen met alle fightfreaks op dit moment zou ik deze niet laten liggen. Met echte Sanwa parts, prijs ook de helft van huidige fightsticks!

http://link.marktplaats.nl/555663717

Haha, geweldig! Ik kan dan in ieder geval met men ellenbogen erop rusten, helaas dat mijn biertje er waarschijnlijk niet op blijf staan, omdat ie schuin afloopt... maar ja, kan niet alles hebben :P

Back