What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
DLX":3eglof2n said:
Volgens mij post je in het verkeerde topic!

Lol!

De tekst

"Voor urenlang, of zeg maar gerust wekenlang spelplezier (ik heb me laten vertellen dat zelfs dit een understatement is)."

doet me aan Retrogamertje denken.
 
als er zo'n slijmverhaal onder staat weet je al dat het hopeloos is. ze proberen eerder hun bullshit goed te praten dan dat ze echt enthousiast zijn.
 
is een standaardtekst die hij elke keer gebruikt. blijkbaar verkoopt het.
Hij heeft al aardig wat creaties op MP gehad.

Ik neem aan als je ze niet verkoopt, dat je ermee stopt
 
retron3.jpg



Een NES, SNES en Megadrive console met Svideo of composiet aansluiting.


http://www.gp2x.de/shop/product_info.php/cPath/48/products_id/199
 
Jazeker, die GP2X shop is zeker betrouwbaar. Ik koop me GP2X handhelds daar, Dat gaat snel en goed.
(en me Pandora, maarja dat duurt al 3 jaar ;-P, maar dat heeft een andere reden).

Kan zijn dat hij niet meteen reageert als je mailt, maar dat is omdat de productie van de pandora weer begonnen is. Maar bestellen en met een week in huis lukt wel.

Ik wil er misschien ook 1 voor de leuk.

Ik las wel dat de bijgeleverde Joypads wat minder zijn, maar je kan goeie klonen in de winkel kopen of orginelen aansluiten ;-P

Ik had alleen gehoopt op 1 waar dan ook weer de mastersystem bij zit.
Dus alle 4. Maar blijkbaar werkt dat dan weer net niet.
 
Staat al ruim 3 jaar te koop (zoals vele andere van hun automaten), als het niet meer is
 
Persoonlijk vind ik die cab erg gaaf. Het punt is: Waar laat je zo'n ding.
Buiten het feit dat ie nogal prijzig is voor iemand als ik.
 
Back
Top