d
Shmup Veteran
Ben al een maand alleen maar vinyl aan het luisteren, laatst weer een mp3tje 320lbps opgezet. Godver. Ik miste gewoon gevoel en heb mijn mp3 computer uitgezet en weer verder met Vinyl.
Iedereen die vinyl niet snapt zou een maand lang vinyl moeten gaan luisteren en daarna dan weer eens cd/flac of mp3 moeten proberen.
Iedereen die vinyl niet snapt zou een maand lang vinyl moeten gaan luisteren en daarna dan weer eens cd/flac of mp3 moeten proberen.