Baki said:@cthulhu goed nieuws voor je wat betreft de vinyl van Rondo of Blood. Data-Discs gaat ze in Europa op de markt zetten voor Mondo (SotN ook trouwens) en het schijnt een erg speciale uitgave te worden!
Mocht je er nog geen account hebben meld je, ook voor de nieuwsbrief etc en dan krijg je up front access.
Volgens mij doen ze dit zodat ze weten hoeveel ze er minimaal moeten pressen steeds omdat het per release lastig is in te schatten hoe deze wordt ontvangen bij het publiek.
Iedereen hypte over Policenauts maar ik dus totaal niet. Ook Okami was aan mij niet besteed.