What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Game ost's op vinyl

Jep Mondo idd. Heb niks met de andere twee NES Castlevania’s dus daarom ook niet gekocht. Symphony of the Night en Rondo of Blood komen volgende week binnen net als de ost van Blam! Machinehead.
 
Ja klopt, de eerste is lastiger zeker als je hem in nette staat wilt. Dus je zoekt ze beide? Want als ik de tweede voorbij zie komen dan mail ik je wel de link als je wilt.
 
@cthulhu goed nieuws voor je wat betreft de vinyl van Rondo of Blood. Data-Discs gaat ze in Europa op de markt zetten voor Mondo (SotN ook trouwens) en het schijnt een erg speciale uitgave te worden!
Mocht je er nog geen account hebben meld je, ook voor de nieuwsbrief etc en dan krijg je up front access.
Volgens mij doen ze dit zodat ze weten hoeveel ze er minimaal moeten pressen steeds omdat het per release lastig is in te schatten hoe deze wordt ontvangen bij het publiek.
Iedereen hypte over Policenauts maar ik dus totaal niet. Ook Okami was aan mij niet besteed.
 
Baki said:
@cthulhu goed nieuws voor je wat betreft de vinyl van Rondo of Blood. Data-Discs gaat ze in Europa op de markt zetten voor Mondo (SotN ook trouwens) en het schijnt een erg speciale uitgave te worden!
Mocht je er nog geen account hebben meld je, ook voor de nieuwsbrief etc en dan krijg je up front access.
Volgens mij doen ze dit zodat ze weten hoeveel ze er minimaal moeten pressen steeds omdat het per release lastig is in te schatten hoe deze wordt ontvangen bij het publiek.
Iedereen hypte over Policenauts maar ik dus totaal niet. Ook Okami was aan mij niet besteed.

Hartelijk dank! Ga ik zeker doen.
Policenauts boeide mij niet omdat ik het spel nooit gespeeld heb, maar Ōkami heb ik al sinds de originele release en vind ik persoonlijk één van de beste spellen ooit gemaakt dus was die release van Data Discs voor mij echt een must buy. Gelukkig verschillen smaken en kan ik het mij ook voorstellen dat er mensen zijn die Ōkami helemaal niks vinden. Zo heb ik nog meer spellen die ik echt geweldig vind en anderen totaal niet.
 
Ik vond de Data Discs versie van Dracula X nogal tegenvallen en heb de repressing van Mondo aangeschaft die ook eind deze week in de verkoop ging. Het vinyl van die versie vind ik er mooier uitzien, blauwe en rode LP's met zwarte splatter van Mondo ten opzichte van de clear rode en oranje voor Data Discs...is nu al uitverkocht overigens.
 
Rondo wordt trouwens al zwaar geflipped op de bekende auction en vinyl sites.
Gelukkig kon ik er nog één voor de normale prijs kopen.
Heb gisteren SotN volledig gecheckt en had meteen weer zin om die game te spelen zeg. Er zit niet één slechte track tussen imo.

Volgens mij nog niet uitverkocht maar je kunt nu alleen toegang krijgen door dat password systeem. Op die manier kan iedereen maar één LE kopen en dus minder kans op dit irritante flippers. Want Rondo doet al €80 op bv discogs....
 
Ook lekker, 2 weken terug de Mortal Kombat LP geleverd, krijg ik vandaag een factuur van UPS in de bus a €24 voor import...

Nog meer mensen deze gehad?
 
Ik heb de ThinkGeek Picture LP versie binnengekregen vorige week. Ik moest ook betalen, maar dan ongeveer €18 aan PostNL. Werd verstuurd via UPS en daarna via PostNL...had anderhalve week bij PostNL gelegen voor het inklaren.

opLnW2h.jpg


NzA98u8.jpg


m1qBFWD.jpg


Dracula X is onderweg, maar maakt een nogal toeristische route van nu al een week door Amerika en zal bij aankomst in Nederland ook wel weer een weekje of twee vertraging hebben bij PostNL voor het inklaren...zucht.
 
Inklaren maakt me niet uit, maar vind het wel vreemd dat ik nu een factuur krijg 2 weken na levering?
Nog nooit gehad...
 
Heb ik al eens eerder gehad met UPS en ook met DHL, dat duurde zelfs een maand voordat ik onverwachts een rekening kreeg.
 
Vaak is het daarom beter om vooraf die import tax al te betalen dan zit je niet meer met die inklaring fuck kosten.
Maar goed, ik ontduik het nog altijd veel vaker dan dat ik moet betalen so fuck them :P
 
klopt Ik heb ook van UPS een factuur gekregen voor die Think Geek records.
En ook die van Enjoy The Ride Records, die kwam via postnl en ook invoerrechten.
een maatje van mij uit belgie had 2 Think Geek versies gescoord. Moest invoerrechten betalen en toen die het open deed zat er maar 1 in.
Kreeg wel het geld terug van Think Geek maar die invoerrechten uiteraard niet.... Dus nu heeft hij iets van 75 euro betaald voor 1 MK record...
 
Vraag me trouwens af of ik een dedicated VGM vinyl shopje ga vinden in Tokyo, Kyoto of Osaka als eind april die kant op ga?
Mocht iemand tips hebben dan zijn die erg welkom! Uiteraard wel het jaren 90 spul, daarna is niet voor mij.
 
Back
Top