Gisteren even de demo gespeeld.
Ik ben best wel ff fan maar ik kreeg echt een gevoel als een klein meisje dat voor het eerst in een Barbie winkel komt :mrgreen:
Kan echt niet wachten, 10 april is het eindelijk zo ver.
Nog meer hier die er naar uit kijken?
Ik ben best wel ff fan maar ik kreeg echt een gevoel als een klein meisje dat voor het eerst in een Barbie winkel komt :mrgreen:
Kan echt niet wachten, 10 april is het eindelijk zo ver.
Nog meer hier die er naar uit kijken?