What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Final Fantasy VII remake (demo)

Ratson

Bullet Dodger
Gisteren even de demo gespeeld.
Ik ben best wel ff fan maar ik kreeg echt een gevoel als een klein meisje dat voor het eerst in een Barbie winkel komt :mrgreen:
Kan echt niet wachten, 10 april is het eindelijk zo ver.
Nog meer hier die er naar uit kijken?
 
Het speelt lekker snel, ik kan niet tegen langzame JRPG's , ik ga hem wel op easy spelen want 15min tegen een eindbaas gaat mij dan weer te langzaam... ik ga hem dus wel bestellen...battlesysteem is wel lekker
 
Geen denken aan. De originele helemaal kapot gespeeld en zo was de game bedoeld. Deze versie met het new skool smaakje trek ik totaal niet en ik blijf er dan ook ver van weg.
 
Baki said:
Geen denken aan. De originele helemaal kapot gespeeld en zo was de game bedoeld. Deze versie met het new skool smaakje trek ik totaal niet en ik blijf er dan ook ver van weg.

Same here, maar enjoy the remake :D
 
De originele zal altijd speciaal blijven voor mij.
Was de eerste rpg waar ik me echt in verdiepte.
 
Ratson said:
De originele zal altijd speciaal blijven voor mij.
Was de eerste rpg waar ik me echt in verdiepte.

Hier hetzelfde en in mijn opinie de beste RPG ooit gemaakt, alles klopte gewoon.
Ik ga zeker de demo uitproberen.
 
Persona 5 Royal komt straks en ik heb nog een aantal Yakuza's, ik geloof niet dat ik de tijd heb FF ook nog te proberen :P
 
Zojuist opgehaald😎
Maar mijn vriendin is dit weekend hier dus effe wachten tot zondag met spelen.
 
Back
Top