What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Ik heb geen idee of er hier ooit naar dit topic gekeken wordt maar:

Goede deal met Ken! Hij heeft de 6 PS2 games die ik gekocht had netjes aan de deur afgeleverd.
 
2 deals gehad met het forum-lid Chipp, netjes verpakt en verzonden.....
 
Prima deal gehad met R2-2D en eerder al met Ken (alweer een tijdje geleden, maar daarom niet minder belangrijk) !
 
Slechte deal met LBL.(niet altijd het geval)
Al vele malen gemaild en na 3 weken eindelijk bericht gehad over de betaling.Toch betaald en dat is inmiddels al weer 2 weken terug + 3 mails gestuurd! :evil:
Ik hoop dan ook dat je als nog het spel snel vestuurd want anders kun je rekenen op een negatieve feedback!
Als ik de game toch nog ontvang dan zal ik het ook hier nog even melden 😉
Het gaat om de volgende verkoper op ebay: ''espgaluda''
 
RoOd":1fhw99ls said:
RoOd":1fhw99ls said:
Supersnelle transactie met Muzzle gedaan.

ik val even in herhaling, thanks man voor KOF98 en Puzzle de Pon!

Geen dank :-). Ik ook 2 hele snelle deals met RoOd. Prima dus :-).
 
R2-2D, Muzzle, Gameholic, Rano, Mildoe, Baki, GWAR, Psykick, Peet979,japancollector, zo maar een paar namen die in me opkomen met ik altijd 100% goede zaken doe en heb gedaan. Wie vergeet ik nog....
 
Weet niet of het ook hier kan maar goed ik ben pissig.

Digifan

3 maanden geleden GTA4 CE ps3 gereserveerd en nu melden ze dat ze die niet krijgen omdat ze niet zeker weten hoeveeel ze er van binnen zouden krijgen,

Betere timing hadden ze niet kunnen hebben om me te naaien, overaal uitverkocht.

paar maanden geleden had ik ook KOF NW gekocht daar en het boekje was een beetje verscheurd ook erg tegenvallend voor een nieuwe game. Ik mocht ook een kwartier wachten voor ze de game gevonden hadden in de shop.

Ik ben er best klaar mee, met het vertrouwen van deze winkel.
 
Back
Top