What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Feedback

Goede deal met Pooyan. Netjes alles afgesproken en alles perfect verlopen.
 
Uitstekende zeer snelle deal gehad met almighty. :D
Prettig om zaken mee te doen en hopelijk tot de volgende deal.
😉
 
Goede deal gehad met Ken, het duurde even voordat ik het spul ontvangen had, 😉, maar het ziet er spik en span uit.
 
pooyan":4wt8x1z8 said:
Goede deal gehad met Ken, het duurde even voordat ik het spul ontvangen had, 😉, maar het ziet er spik en span uit.

same here 😉
 
Uitstekende deal gehad met psykick :D
Ook alles keurig verpakt en snel verzonden.
(figures waren zeker zgan)

Bedankt!

Marc.
 
Uitstekende deals gehad met Almighty, Babyblue en R2-D2
Bedankt jongens en tot de volgende deal ;)
 
pooyan":12htnhjl said:
Goede deal gehad met almighty, 60 in 1.

same here,

Was trouwens erg gezellig Erik en heb even heerlijk mogen genieten van je Death Smiles 8)
Kom gauw een keertje bij jou langs als je alles op orde heb.
 
Hallo ben net nieuw en heb een goede deal gehad met een andere newmember.Mijn Sega Megatech is sinds vandaag van Baris.
Aardige gozer en relaxte deal,bedankt man.
 
Ook vanuit Zwolle een goede deal gehad met Baris en Kaj.
Netjes een aanbetaling gedaan en nu even wachten wanneer de cab+multi pcb opgehaald wordt.

Alvast bedankt!
 
Ratson en Baris, allebei nieuw op het forum en meteen goed bezig.
Keep it up.
 
Back
Top