Iedereen kocht in het begin van de jaren 90 uiteraard magazines, er was nog geen internet en al die crap. Maar welke waren je favorieten? Welke kocht je altijd?
Voor mij was dit ongetwijfeld de NMS (Nintendo Magazine System). Engels blad puur gericht op Nintendo met ZEER veel USA en Japanse import games. Ik kocht mijn eerste in 92 geloof ik en ben tot 96 doorgegaan. Een stuk of 50 zal ik er wel hebben.
Ook hadden ze altijd een deel besteed aan Anime/Manga en de nieuwste arcade games. Ik kan me vooral herinneren dat ik aan het kwijlen was over Art of Fighting 2 en X-Men: Children of the Atom...dat spul was nog niet eens uit toen hahaha.
Mijn SNES kennis dank ik voor 90% aan dit blad...echt de nummer 1 voor mij.
Verder had ik no Gamefan, Superplay, EGM, EGM2, Gamepro en nog wel een paar. Maar de NMS moest ik elke maand hebben. Ik heb ook nog ergens de 1e power unlimited liggen geloof ik...toch wel raar dat ik dit allemaal vanaf het begin heb meegemaakt.
En jullie?
Voor mij was dit ongetwijfeld de NMS (Nintendo Magazine System). Engels blad puur gericht op Nintendo met ZEER veel USA en Japanse import games. Ik kocht mijn eerste in 92 geloof ik en ben tot 96 doorgegaan. Een stuk of 50 zal ik er wel hebben.
Ook hadden ze altijd een deel besteed aan Anime/Manga en de nieuwste arcade games. Ik kan me vooral herinneren dat ik aan het kwijlen was over Art of Fighting 2 en X-Men: Children of the Atom...dat spul was nog niet eens uit toen hahaha.
Mijn SNES kennis dank ik voor 90% aan dit blad...echt de nummer 1 voor mij.
Verder had ik no Gamefan, Superplay, EGM, EGM2, Gamepro en nog wel een paar. Maar de NMS moest ik elke maand hebben. Ik heb ook nog ergens de 1e power unlimited liggen geloof ik...toch wel raar dat ik dit allemaal vanaf het begin heb meegemaakt.
En jullie?