What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hi all,

Let me introduce myself:

Gurbz, I'm 45 jr male Zwolle Netherlands. I use groovymame and dig screen quality. Right now I'm switching from CRT to Plasma, I'm selling 5 big CRT screens. I need the room back for other activities but it took 1,5 years to let these babies go.
Nice to meet y'al!
 
Nou zal me ff voorstellen.
ik ben maus en ben hier terecht gekomen voor mijn en door mijn intresse in oude games.had zelfvroeger een zx spectrum en een c64.nu wil ik wat meer te weten komen over oude arcade games.
En denk dat ik hier wel op het goede adres ben..dus ik leesme suf en heb verschillende vragen.maar dat komt vanzelf wel denk ik.alvast bedankt voor de tijd en de antwoorden.

Gr maus
 
Dag allemaal, Ik ben Geert, 33 en kom uit Berghem.
vanaf vroeger altijd geinteresseerd geweest in games vanaf kleins af aan.
Begonnen met NES, gameboy, atari, C64, enz. enz. maar altijd ook al gefascineerd geweest door Arcade kasten.

Nadat ik vorige week bij een collega op een naomi universal heb mogen spelen is bij mij het kwartje gevallen en wil ik me ook gaan orienteren op een arcade kabinet voor thuis. Ik geloof dat ik hier wel aan het juiste adres ben daarvoor ;)

Groeten,
Geert
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top