Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Het is een tijd geleden dat ik voor het laatst op Nozomi ben geweest (heb in 2009 mijn eerste account gemaakt) en omdat mijn account door inactiviteit is gedelete stel ik me bij deze nogmaals voor. Heb een tijd lang niets met arcade gedaan, maar heb nog altijd een Aero City (van Hasan en Pascal gekocht), een Blast City (van Ronnie gekocht, maar staat helaas in de opslag) en een gechopte Naomi Universal.
Goed om te zien dat er nog steeds een Nederlandse arcadecommunity is!