What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welkom kerel! Ik dacht dat de steert alleen maar kon solderen en patronen van cave shooters kon memorizen :mrgreen:

Ik zou ook zeker graag een keer en hangtime in het NGC willen. Vette games!

Welkom! Refik met z'n Vega...zucht. Ik moet echt meer SFIV gaan oefenen, het ging gisteren wel heel erg slecht (op Honda na dan).

Welkom Warner,

Leuk dat je je hebt aangemeld, the more the merrier :mrgreen:
Was gezellig gister, mocht je hulp nodig hebben met het vinden van een mooie candy dan weet je me te vinden. Ik had wel het idee dat je technisch behoorlijk onderlegd was (hmmm dat kan ook niet anders als je je hele leven al met de steert omgaat).

Uiteindelijk is zelf steertmans 'big Woody ' asure omgeturnd van Woody naar candy.

Ha allen,

Mijn naam is Jorrit de Bruin.

Nieuw op het forum, heb jullie gevonden nadat ik ben gaan zoeken op internet naar een arcade kast. Net een bericht geplaatst met de vraag of iemand nog een mooie kast weet voor mij. Kreeg terecht de vraag om me voor te stellen.

Ben 33 jaar en heb een eigen videobedrijf. Altijd al gek geweest op gamen, begonnen zoals vele denk ik van mijn leeftijd in de snackbar op een neo geo kast. Super sidekicks heeft me heel wat zakgeld gekost :D

Zou nu heel erg graag een mooie toffe kast vinden voor op mijn kantoor. Mijn compagnon heb ik vrij makkelijk kunnen overhalen gelukkig.

Meer weet ik nu even niet te vertellen dus vraag maar raak als je meer wilt weten!

Bedankt voor je introductie Jorrit en van harte welkom op het forum. :mrgreen:
Ik help je graag zoeken en heb al even gereageerd in je topic.

Hallo leden van Nozomi.nl

Mijn naam is Punix (natuurlijk niet mijn echte naam)
Ja waar moet ik beginnen.

Zelf ben ik nog student en ben ik werkzaam in de muziekindustrie, ik woon in Leiden.
Naast mijn grote liefde voor popcultuur ben ik ook al lang geinteresseerd in retro games en arcade-machines.

Zelf ben ik op dit moment nog bezig om een Neo Geo arcade kast te kopen. Ik zal deze aan het einde van de week ophalen. Ik ben ongeveer al 4 jaar aan het kijken en twijfelen als ik er een zou kopen en heb eindelijk de knoop doorgehakt.

Na lang zoeken op het internet ben ik terecht gekomen op dit forum. En na enkele weken rondkijken op dit forum ben ik nu lid geworden. Wel heb ik een nu al een kleine vraag, hopelijk kunnen jullie deze beantwoorden. Ik zie meerdere berichten over dat enkele leden een eigen arcade hall hebben ingericht. Is deze voor iedereen open en voor iedereen bereikbaar?

Welkom!

Ja, we houden eens in de zoveel tijd een meet op die lokatie. Zie het 'Arcade' subforum over wat we liefkozend het 'overkill' event hebben genoemd. Waarom deze editie van de meet zo heet ga je wel meemaken als je er bent (het is op 11 oktober).

Status
Not open for further replies.
Back