What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hey gasten,

Het leek mij een goed idee om mijzelf ook even voor te stellen. Ik ben Bob, 21 jaar,
geboren in Breda en woon tegenwoordig in het (verre) zuiden van het land waar ik
Commercieel Management studeer aan Hogeschool Zuyd. Sinds mijn jeugd ben ik
al een fanatiek gamer. Ooit ben ik begonnen op een Megadrive, met games als Sonic,
Streets of Rage en Street Fighter II die ik samen met mijn vader en broers speelde.
Sinds een jaar ben ik weer begonnen met het spelen en verzamelen van "retro" games
en probeer ik de games terug te krijgen die ik vroeger helaas verkocht heb. De
zoektocht naar de games van mijn jeugd is nog in volle gang, maar ondertussen heb
ik mijn verzameling al flink uitgebreid.

IMG_20140316_144751725_HDR1_zpsaa0a9944.jpg


Via een goede vriend van mij, Cas (ChapDDR) ben ik op dit forum terecht gekomen.
Ik ben zelf nog geen eigenaar van een arcadekast, maar sinds het arcade gamen
bij Chap en ik bij het NGC event ben geweest wil ik toch zelf ook wel heel graag een kast.
Als skere student wordt dat dus sparen! Daarnaast ben ik een grote muziek,
festival en film liefhebber en pingel ik af en toe op mijn gitaar.
 
welkom, jouw hok doet me denken aan mijn game dagen/nachten/weekends vroeger: lege pizza dozen, kratten bier en een tas met afval

alleen lag bij ons meestal alles her en der los :mrgreen:
 
Nieuw lid hier, liefhebber van Shmups, Beat em Ups en Fighters. Sinds kort weer begonnen met aanschaffen. Ik speel op de Famicom, Super Famicom en later deze week ook de Sega Saturn JP. Genoeg te wensen wat games betreft. Ik ben verder verzamelaar van VHS ex rental films, voornamelijk horror en sci-fi, comics, film posters en af en toe een anime figure. Heb een mooie grote zolder voor al mijn hobby's en heb die recentelijk ingevuld met een oude arcade kast waar nog eens iemand bij moet kijken (geeft alleen een blauw scherm met letters en cijfers, en ik snap er niks van). Nog vragen? Dan hoor ik het wel ;)
 
Van harte welkom op het forum,

Je bent aan het goede adres, er zijn hier veel fans van retrogaming :mrgreen:
Daarnaast is hier ook de nodige technische kennis aanwezig, dus met je arcadekast kan vast iemand je verder helpen.

Protip: open een topic met pics en gij zult worden voorzien van behulpzaam commentaar
 
Welkom! Gezien de naam neem ik aan dat je van de Gojira/ Godzilla en andere Kaiju films houdt?

Kaijuman":fs7xv1ma said:
Ik ben verder verzamelaar van VHS ex rental films, voornamelijk horror en sci-fi, comics, film posters en af en toe een anime figure.

Foto's? Ben zelf een groot horror fanaat (vooral jaren 70 en 80) en heb ook wel wat anime figuren (vooral van Devilman).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top