Da Dude
Nozomi Elite
Welkom
Marcosan30":14tbworb said:Voor jou ook kudos dat je het langer dan een half uur kunt uithouden met Eddy![]()
Ik zou zeggen, kom 15 maart langs, wordt gezellig.McB83":284mvr3g said:Hoi,
Ik ben Marcel, 30 jaar en vriend van DLX en VanDerPlaat. Ben van origine een echte PC gamer. Groeide op met games als Commander Keen, Doom en StarCraft. Op een gegeven moment echter besloten om de overstap te maken naar de Xbox360 en PS3. De afgelopen tijd ben ik echter vooral geïnteresseerd in retro-gaming en in het bijzonder de Nintendo consoles. Ben druk bezig met een inhaalslaag om alle toppers van toen te verzamelen. Echt tof om nu games te spelen als SuperMetroid en Chrono Trigger.
Op het gebied van arcadekasten ken ik niet veel meer dan wat ik bij DLX gespeeld heb. Ik hoop echter binnenkort mijn kennis hierover wat bij te schaven op de meeting in maart![]()
ChapDDR":1t2nmt57 said:Welkom dude!
Heb je een echte Chronotrigger cart? Als dat zo is, ben ik best jaloers!
Daarnaast is Super Metroid ook echt heel tof. Is naast Goof Troop mijn favoriete SNES-spel.
Marcosan30":1t2nmt57 said:Welkom Marcel,
Voor jou ook kudos dat je het langer dan een half uur kunt uithouden met Eddy![]()
Mooi dat je de retrogames aan het herontdekken bent, heb je de Zelda delen al gespeeld? Want die games blijven fantastisch!!
Cageman":1q3tf05e said:Welkom supergrovert
Thanks, Nog gefeliciteerdChapDDR":3n8k4ku6 said:Welkom leeftijdsgenoot!![]()
