What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Cageman":2hw7k5ru said:
Hou je van metal?
Meer van J-core, industrial en sadcore. Maar een beetje speed/power-metal (of hoe het ook heet) op z'n tijd is prima hoor, bijvoorbeeld Mägo de Oz. :-)
 
c4ke":2lfu9njp said:
Cageman":2lfu9njp said:
Hou je van metal?
Meer van J-core, industrial en sadcore. Maar een beetje speed/power-metal (of hoe het ook heet) op z'n tijd is prima hoor, bijvoorbeeld Mägo de Oz. :-)

Haha, ik denk dat cageman dit helemaal niets zegt. :mrgreen:
Welkom.
 
hallo allemaal ,ik ben Squatt
ik ben 37 jaar en kom uit Fijnaart
speelde vroeger altijd arcades en mocht graag een potje flipperen
dit was dagelijkse kost tijdens de vakanties op Terschelling
elke dag een paar uur doorbrengen in de fairplay
zaterdag 15 maart kom ik voor het eerst bij jullie gamen
via hotshot123 ben ik op deze site gekomen,wij zijn al 30 jaar goede vrienden
en kom dan ook samen met hotshot123 naar jullie toe
ik ben benieuwd,we hebben er zin in,tot dan
groetjes Squatt
 
Hoe heet Squatt in het echt? Want als je in het echt squatt heet moet ik even een mooie smilie uitzoeken ;)
 
Hoi,

Ik ben Marcel, 30 jaar en vriend van DLX en VanDerPlaat. Ben van origine een echte PC gamer. Groeide op met games als Commander Keen, Doom en StarCraft. Op een gegeven moment echter besloten om de overstap te maken naar de Xbox360 en PS3. De afgelopen tijd ben ik echter vooral geïnteresseerd in retro-gaming en in het bijzonder de Nintendo consoles. Ben druk bezig met een inhaalslaag om alle toppers van toen te verzamelen. Echt tof om nu games te spelen als SuperMetroid en Chrono Trigger.

Op het gebied van arcadekasten ken ik niet veel meer dan wat ik bij DLX gespeeld heb. Ik hoop echter binnenkort mijn kennis hierover wat bij te schaven op de meeting in maart :D
 
Welkom dude!

Heb je een echte Chronotrigger cart? Als dat zo is, ben ik best jaloers! :P

Daarnaast is Super Metroid ook echt heel tof. Is naast Goof Troop mijn favoriete SNES-spel.
 
Welkom Marcel,

Voor jou ook kudos dat je het langer dan een half uur kunt uithouden met Eddy 😉
Mooi dat je de retrogames aan het herontdekken bent, heb je de Zelda delen al gespeeld? Want die games blijven fantastisch!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top